Nieuwe Nikon VR telezoom: AF-S DX VR 55-200MM F/4-5.6G IF-ED
- M.Oorthuis
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Ik heb eens zitten kijken op die nikon link, maar ik vind dit plaatje nou niet echt scherp net als deze , deze gaat dan nog wel. Ik denk dat dit objectief niet al te duur zal zijn, maar wel net zo crap presteert als mijn 18-55 kitlens en de huidig 55-200 zonder VR. Dus typische instap objectieven.
http://www.oorthuisfotografie.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
- MvBoetzelaer
- Clublid
- Contacteer:
Ben het met opgezet eens.Opgezetfan schreef:Ik heb eens zitten kijken op die nikon link, maar ik vind dit plaatje nou niet echt scherp net als deze , deze gaat dan nog wel. Ik denk dat dit objectief niet al te duur zal zijn, maar wel net zo crap presteert als mijn 18-55 kitlens en de huidig 55-200 zonder VR. Dus typische instap objectieven.
Als dit promotie materiaal is, vind ik het droevig gesteld met nikon`s kijk op fotografie.
Foto 1:
Onvoldoende aandacht aan de wimper geschonken. Er zit een zwart puntje onder de ooghoek.
Foto2:
Geen geen goede compositie, mist ook een arm.
Foto 3:
Zelfde, vleugeltop weg. ( vliegt nog beroerd ook

Foto 4:
Toe dan maar.
Foto 5:
Mooi onderwerp, maar mist te veel compositie, waardoor de zeggingskracht niet uit de verf komt.
Foto 6:
Waterfoto
Foto 7:
Perfekt. Uitstraling en zeggingskracht roerend in beeld gebracht.
Deze foto is oa ook het bewijs, dat één beeld meer zegt dan duizend woorden.
Foto 8:
Storende achtergrond.
Bij promotie foto`s is het toch ook de bedoeling, dat de instapper denkt:
Wauw, dat wil ik ook maken, die camera wil ik ook!!!!!
Bij getoonde fotos, kan ik mij voorstellen, dat iemand zegt:
Ik ga wel even verder kijken, naar iets anders, een nonac bv.
De groeten aan nikon

- foto-ed
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *
Zie ook speciale website + brochure van de Nikon D40x:
Topic D40x
Groetjes,
Ed
PS.: Hierop staan ook meerdere en kwalitatief betere foto's!
Topic D40x
Groetjes,
Ed
PS.: Hierop staan ook meerdere en kwalitatief betere foto's!
mbt tot het onderstaande onderwerp
Nikon Club Nederland Index » Organisatie » NCN Nieuws » Nieuwe Nikon VR telezoom: AF-S DX VR 55-200MM F/4-5.6G IF-ED
en jou commentaar;
Welk percentage van de D40 doelgroep denk je dat zich bewust is van deze punten?
Rogier.....
de d40 groep........dus als ik het goed begrijp doe je niet mee als je een d40 heb wat een zielig gedoe zeg...
echt commentaar waar je wat aan hebt.........NOT
een hele tevreden d40 gebruiker
Nikon Club Nederland Index » Organisatie » NCN Nieuws » Nieuwe Nikon VR telezoom: AF-S DX VR 55-200MM F/4-5.6G IF-ED
en jou commentaar;
Welk percentage van de D40 doelgroep denk je dat zich bewust is van deze punten?
Rogier.....
de d40 groep........dus als ik het goed begrijp doe je niet mee als je een d40 heb wat een zielig gedoe zeg...
echt commentaar waar je wat aan hebt.........NOT
een hele tevreden d40 gebruiker
Goedzo suzanne je hebt helemaal gelijk .
Soms lijkt het allemaal erg arrogant.
Van de grootste schreeuwers hebben we nog nooit foto's gezien.
Maar met een beetje oog kun je er een D2X mee verslaan het gaat uiteindelijk om de foto.
Laat staan de mensen die een pocket camera bezitten die zitten ook niet te wachten om hier afgewimpeld te worden.
Voor wat mij betreft je hoort er helemaal bij met je D40.
groetjes
Maar met een beetje oog kun je er een D2X mee verslaan het gaat uiteindelijk om de foto.
Laat staan de mensen die een pocket camera bezitten die zitten ook niet te wachten om hier afgewimpeld te worden.
groetjes
Hoi,BUG322 schreef:Goedzo suzanne je hebt helemaal gelijk .
groetjes
dank je wel!! Precies wat ik ook dacht het gaat uiteindelijk om de foto!
heb trouwen even op je site gekeken, zitten erg mooi foto's bij zeker in het familie album, York is ook mooi!
dat eendje is ook heerlijk om naar te kijken wat een timing als die net uit het ei komt super!
groetjes!