Het heeft niet veel met generatie te maken. Ik word vandaag 34, dus nog niet echt de leeftijd om van generatiekloven te spreken.
Zoals ik allemaal al een keer heb uitgelegd: ik kon alleen een handleiding van 150 pagina's kon downloaden, terwijl er wel een quick-start gids bestaat, die je handig in je tas kan stoppen. Downloaden en uitprinten is op zich allemaal geen probleem (ook niet voor mijn moeder van 72), maar ik wilde dus iets hebben
dat niet als download werd aangeboden. Er zaten wel van die quick-start gidsjes in volstrekt ontoegankelijke talen in de verpakking, dus ik heb (nadat ik uiteraard op de site van Canon had gekeken) gewoon een mail aan DS gestuurd of er ook van die gidsjes in NL of EN bestonden omdat ik ze niet kon vinden op de site van Canon. Toen hebben ze het super opgelost. Vragen staat vrij toch? Om dan meteen voor Nederlandse centen-n**ker uitgemaakt te worden schiet mij in het verkeerde keelgat, dat was helemaal nergens op gebaseerd.
Ik weet echt wel dat je lang niet meer altijd een NL handleiding of startgids erbij krijgt, alleen (
zoals Digital Street ook zelf op zijn site aangeeft) een handleiding in het Engels verwacht ik wel. Ook Duits of Frans had ik nog prima gevonden. Hell, bij sommige NL-modellen van Nikon-objectieven krijg je niet eens een handleiding in NL...
En als DS grijze import aanbiedt, vind ik echt dat ze dat er duidelijk bij moeten zetten, want ze bieden niet alleen maar grijze import aan. Van mij verwachten dat ik, als er geen bijzonderheden staan vermeld bij een artikel, contact ga opnemen over het hoe en wat vind ik de omgekeerde wereld.
Enfin, veel duidelijker kan ik het niet vertellen, dus dit is het laatste wat ik ervan zeg. Ik ben dus gewoon tevreden over Digital Street en ben erg benieuwd naar de volgende levering vanuit hun winkel, die een dezer dagen bij mij bezorgd zal worden

.