Northernlight schreef:Beste Jop, leest u de eerste reactie van George in dit topic met betrekking tot het stukje Camera Tools waarin men insinueert dat ik een concurrent zou zijn (winkel?), moet niet veel gekker worden.
Verder wilde ik er maar geen woord meer aan vuil maken, ik raad iedereen aan klakkeloos te vertrouwen op het door Dhr George verrichte onderzoek inzake mijn ervaring bij Camera Tools.
Ik word gelijk maar als leugenaar neergezet, erg makkelijk, Dhr George beschikt over verkeerde informatie.
Ik ken de belangen niet, (die zijn schijnbaar groot?) en plaatste enkel mijn ervaring.
Dhr George wil schijnbaar na trappen.
Mvg,
Jan
Sorry Jan, ik wilde echt niet natrappen, maar je verhaal kwam op mij nogal ongenuanceerd over.
Ik ken Camera Tools helemaal niet en heb daar geen enkel belang.
Ik heb er ook nog nooit iets gekocht.
Maar ik wil altijd graag het verhaal achter het verhaal weten, dus ik heb Camera Tools daar over benadert.
Camera Tools heb ik jouw posting laten lezen en mij werd desgevraagd medegedeeld dat men zich niet herkende in het bericht door jou geschreven.
De waarheid kan ik niet beoordelen, ook niet de hele entourage waarin het zich heeft afgespeeld.
Maar Camera Tools zijn heel discreet en correct gebleven en hebben niets negatiefs gezegd.
Wat betreft een eventuele concurent, dat zijn mijn woorden en niet van Camera Tools.
Verder heb ik echt niet willen natrappen, maar ik kan mij niet voorstellen dat men zonder aanleiding een klant op de door jou beschreven manier behandelt.
Ik heb van iedereen juiust hele positieve ervaringen gehoord over Camera Tools, daarom ben ik juist op deze zaak ingegaan.
Verder heel veel plezier gewenst met je D90 is echt een geweldige camera.
En wat het lidmaatschap van de club betreft, ja dat is je eige keuze, ondanks dat ik over bepaalde personen en/of beleid wel eens mijn bedenkingen heb, zijn de positieve dingen groter dan de negatieve.
Groetjes George