Ik ben wel benieuwdSuus is echt keihard bezig.. echt wel..

groetjes
haha arme eendje vandaar dat ie zo moeilijk kee haha nee hoor!!BUG322 schreef:De familie foto's zijn meestal snapshots de York is gemaakt door mijn vriendin met 0 procent ervaring met de camera.(door mij bijgesneden en bewerkt verder.
En dat eendje hebben we uit het ei moeten helpen.
Maar toch bedankt![]()
groetjes
goh lange quote is dit maar ben het helemaal met je eens !! bedankt voor je steun !!!!a90 schreef:[nog wat olie op het vuur mode]
Ik denk dat de foto's van BUG nog zeker 2 keer zo mooi waren geweest als hij ze niet met een inferieure instap D50 had gemaakt :mrgreen:
[/nog wat olie op het vuur mode]
Onzin natuurlijk, mensen maken foto's en camera's leggen ze vast. De creativiteit en inspiratie plus het oog voor het moment van de cameraman of vrouw zijn voor het allerbelangrijkste deel bepalend voor het resultaat.
Ik zie foto's op gallerijen die gemaakt zijn met compact camera's waar ik echt niet aan kan tippen.
Moraal van het verhaal, het maakt niet uit wat voor spullen je hebt, als je er maar voldoende goed me om weet te gaan om datgene wat je voor ogen hebt vast te leggen. En vooral veel blijven oefenen(ook ik heb een inferieure d50, wees gerust
)
Beste Suzan,Suzanne schreef:mbt tot het onderstaande onderwerp
Nikon Club Nederland Index » Organisatie » NCN Nieuws » Nieuwe Nikon VR telezoom: AF-S DX VR 55-200MM F/4-5.6G IF-ED
en jou commentaar;
Welk percentage van de D40 doelgroep denk je dat zich bewust is van deze punten?
Rogier.....
de d40 groep........dus als ik het goed begrijp doe je niet mee als je een d40 heb wat een zielig gedoe zeg...
echt commentaar waar je wat aan hebt.........NOT
een hele tevreden d40 gebruiker
Dennisdeboer schreef:1 stap ??
wat bedoel je daarmee ?
daar gaat het ook niet om, de 18-55 mm en de 55-200 mm vind ik een geheel.
gr.
Dennis
Hallo Gerrit-Jan,makaske.gerrit.jan schreef:Kan iemand mij adviseren. Ik heb onlangs voor mijn pensionering een NIKON D50 gekregen met het standaard objectief 18-55. Ik zoek nu een uitbreiding in het gebied 55-200 0f de 70 - 300. Ik heb dit artikel gelezen maar weet niet of de hier genoemde lenzen passend zijn voor de NIKON D50.
Wie geeft mij advies welke lens ik het beste kan aanschaffen om dit gebied met de D50 voorlopig als hobby te kunnen gaan uitproberen?