Onderzoek

Discussies over onderwerpen die niet passen in een van de andere secties
Plaats reactie
Jeroen

Onderzoek

Bericht door Jeroen » ma mei 09 2011 5:39 pm

Waar ik naar opzoek ben als master student aan de universiteit in Amsterdam? Het blijkt dat forumleden elkaar op dergelijke wijze kunnen helpen dat dit het ondernemersgedrag ondersteunt. Soms gebeurt dit omdat een lid al plannen had om een onderneming te starten...soms gebeurt dit mede door gesprekken die worden gevoerd. Ik ben opzoek naar leden van de Nikon Club die (mede) dankzij informatie/hulp van leden winkels, webshops of workshops zijn gestart. Dit forum kan gezien worden als uitbreiding van het netwerk en bijvoorbeeld hier: om vooral over de hobby te kunnen praten.

Herkent u zich als ondernemer in bovenstaand stuk of kent u een lid die iets voor zichzelf is begonnen binnen de fotografie? Dan hoop ik dat u mij wilt hebben en mij even een bericht wilt sturen!?

Natuurlijk hebben ook leden die niet perse zijn gaan ondernemen veel aan andere leden. kennis, ervaring? er wordt veel gedeeld op forums. Wat heeft u gehad aan andere leden?

Het lijkt mij een interessante discussie binnen het forum.

Groetjes Jeroen

Cor Gortzak
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: ****
Foto's bewerken toestaan: Ja

Re: Onderzoek

Bericht door Cor Gortzak » di mei 10 2011 9:10 am

Waarom 2 x hetzelfde bericht????
Cor

Nikon D80 / Nikkor 50mm 1.4 / Nikkor 18-70 / Nikkor 55-200 VR / SB 800 / Manfrotto 055XPROB met 498RC4 balhoofd

MarcoD750
Ontwerp & Ontwikkeling
Ontwerp & Ontwikkeling
Ervaringsniveau: ****
Contacteer:

Bericht door MarcoD750 » di mei 10 2011 7:40 pm

Jeroen je hebt een PB
met vriendelijke groet, Marco

Z6 | Z 24-120 | AF-S Nikkor 14-24 | AF-S Nikkor 24-70 2.8 | AF-S 70-200 2.8 VRI | SB910 | Insta360 |

Onno
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: *****
Contacteer:

Bericht door Onno » wo mei 11 2011 11:41 am

Cor Gortzak schreef:Waarom 2 x hetzelfde bericht????
[mod actie] Dubbele plaatsing verwijderd.

Jeroen

Bericht door Jeroen » wo mei 11 2011 12:55 pm

Sorry voor de dubbele plaatsing, ik wist niet precies onder welk forum kopje ik de vraag wilde stellen.

Mochten mensen dit lezen en weten van andere leden dat zij een eigen bedrijf zijn gestart dan hoor ik dat graag.

Jeroen

Plaats reactie

Terug naar “Overige discussies”