Waar ik naar opzoek ben als master student aan de universiteit in Amsterdam? Het blijkt dat forumleden elkaar op dergelijke wijze kunnen helpen dat dit het ondernemersgedrag ondersteunt. Soms gebeurt dit omdat een lid al plannen had om een onderneming te starten...soms gebeurt dit mede door gesprekken die worden gevoerd. Ik ben opzoek naar leden van de Nikon Club die (mede) dankzij informatie/hulp van leden winkels, webshops of workshops zijn gestart. Dit forum kan gezien worden als uitbreiding van het netwerk en bijvoorbeeld hier: om vooral over de hobby te kunnen praten.
Herkent u zich als ondernemer in bovenstaand stuk of kent u een lid die iets voor zichzelf is begonnen binnen de fotografie? Dan hoop ik dat u mij wilt hebben en mij even een bericht wilt sturen!?
Natuurlijk hebben ook leden die niet perse zijn gaan ondernemen veel aan andere leden. kennis, ervaring? er wordt veel gedeeld op forums. Wat heeft u gehad aan andere leden?
Het lijkt mij een interessante discussie binnen het forum.
Groetjes Jeroen
Onderzoek
- Cor Gortzak
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
Re: Onderzoek
Waarom 2 x hetzelfde bericht????
Cor
Nikon D80 / Nikkor 50mm 1.4 / Nikkor 18-70 / Nikkor 55-200 VR / SB 800 / Manfrotto 055XPROB met 498RC4 balhoofd
Nikon D80 / Nikkor 50mm 1.4 / Nikkor 18-70 / Nikkor 55-200 VR / SB 800 / Manfrotto 055XPROB met 498RC4 balhoofd
- MarcoD750
- Ontwerp & Ontwikkeling
- Ervaringsniveau: ****
- Contacteer:
Jeroen je hebt een PB
met vriendelijke groet, Marco
Z6 | Z 24-120 | AF-S Nikkor 14-24 | AF-S Nikkor 24-70 2.8 | AF-S 70-200 2.8 VRI | SB910 | Insta360 |
Z6 | Z 24-120 | AF-S Nikkor 14-24 | AF-S Nikkor 24-70 2.8 | AF-S 70-200 2.8 VRI | SB910 | Insta360 |
- Onno
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Contacteer:
[mod actie] Dubbele plaatsing verwijderd.Cor Gortzak schreef:Waarom 2 x hetzelfde bericht????
Sorry voor de dubbele plaatsing, ik wist niet precies onder welk forum kopje ik de vraag wilde stellen.
Mochten mensen dit lezen en weten van andere leden dat zij een eigen bedrijf zijn gestart dan hoor ik dat graag.
Jeroen
Mochten mensen dit lezen en weten van andere leden dat zij een eigen bedrijf zijn gestart dan hoor ik dat graag.
Jeroen