John'47 schreef:Apart standpunt : een draadje waarvan je meent als topic starter eigenaar te zijn.
Als je op een forum, en dan zeker in de discussierubrieken een draadje start, mag je er van uitgaan dat er discussie ontstaat. Je kunt hier dus per definitie rekenen op niet gelijkluidende standpunten. Als je alleen jaknikkers zoekt ben je op de verkeerde plek aangeland.
Als ik de berichten in dit draadje lees, voelen sommige uitspraken voor mij niet prettig en daar wil ik vrij uitdrukking aan kunnen geven.
John
Sorry John, er werd hier geen statement afgegeven over de (politieke) situatie, er werd hier geen waardeoordeel gegeven, het gaat hier over een mededeling. Wanneer men dan vindt dat men de openaar van deze draad aan moet vallen over een (vermeend) standpunt, dan heeft die persoon in kwestie alle recht om hierover commentaar te leveren. Er zijn op dit forum altijd personen die iets zoeken om hun z.g. menslievende, dierlievende of wat voor lievende standpunt dan ook, te geven, ten koste van een ander. Ik denk dat je als moderator hier een gedegen onderscheid moet maken over wat wel of wat niet kan en wat wel of wat niet ter zake doend is.