strangeartefact schreef:@GdP..leuk verhaal wat je hierboven verteld. Maar ik heb de indruk dat je iets verblind bent door de naam Nikon als instituut ofzo.
Later komen en iedereen overtreffen omdat je door voortschrijdende technologie net iets meer kan doen is toch zelfde als te laat zijn(besides is dat ook zo wat je zegt?)???? Maar ja ik vloek vast in de kerk nu. Bovendien zou ik graag een onderbouwing van je zien over de huidige line up van de merken wat onderschrijft wat je hierboven zegt.
Maar goed ik meng me hierin en krijg vast spijt dat ik dat deed
Peter
Waarom zou het je moeten gaan spijten.
Ik heb al bijna 30 jaar Nikon en dat ik het digitale tijdperk ingestapt ben met de D200 destijds lag alleen maar aan het feit dat ik nogal wat glaswerk had.
Ik ben gek en heel tevreden met mijh huidige D700.
Een aantal van mijn fotomaatjes hebben Canon, als ik hun werk af en toe zie en de prestatie's van hun vergelijkbare objectieven, en eerlijk gezegd, dan slaat de twijfel wel eens toe. Prima spul.
Als ik opnieuw zou moeten beginnen dan weet ik het nog niet. Ik denk dat ik dan voor Canon kies, met name voor het beschikbare materiaal in het macro-gebeuren. Wat mijn ding is. Helaas laat Nikon het daar erbij hangen.