Ik heb op de website ProFotoNet net voor het eerst sinds jaren weer eens foto´s laten afdrukken. Ik zie wel wat het wordt. Het is nog best spannend, wel of geen optimalisatie, wat voor soort papier? Tja, de keuze maar eens op geen optimalisatie gekozen, dit kan helemaal mis gaan. Aan de andere kant weet je dan ook waar je aan toe bent. Ik ben voor Fuji papier Pearl gegaan. Wat het verschil is met Glossy/glans weet ik niet maar het klinkt leuk. Nu maar 2 daagjes wachten. Het is wel de eerste fotoreeks sinds lange tijd, die ik leuk vindt. Ok, niet alles was fantastisch maar ik heb wat zitten spelen. Kleine scherpe diepte, korte sluitertijd (veel licht), en foto´s soms ook uit de losse hand genomen op de gok, zonder door het oculair te kijken of het beeldscherm.
Ik upload niet graag foto´s, als indruk toch even posten. Sinds tijden dat het zo goed lukte en ook nog eens leuk was, gewoon een beetje spelen met de camera.
Uit de losse hand en hopen dat de lens de goede kant op wees en of ik het hele plaatje had.
Scherpte diepte minimaal, misschien een beetje te minimaal... Maar wel leerzaam.
De favoriete bezigheid van deze hond: slapen en heel melancholisch kijken! Een grote lieverd!