Hier kopen of in Verweggistan?

Discussies over onderwerpen die niet passen in een van de andere secties
JvdKooij
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: *
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Re: Hier kopen of in Verweggistan?

Bericht door JvdKooij » ma aug 27 2012 4:32 pm

CaptainHook schreef:De EN-EL15 is duur... :(
En weinig alternatieven tot nu toe... Bij KE krijg je wel een beetje NCN korting.

Hier een alternatief:
http://www.my-battery.co.uk/digital-cam ... n-el15.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
of deze:
http://www.ebay.nl/itm/Genuine-Nikon-EN ... 46016b42c1" onclick="window.open(this.href);return false;
Alvast bedankt!
Heb je zelf al eens bij die eerste link iets gekocht?
Die tweede link bekijk ik vanavond even, mijn baas vind het nog steeds niet goed dat ik hier op ebay rondneus :-)
Groetjes,
Jaap

motorhan
Forumlid
Forumlid

Bericht door motorhan » do aug 30 2012 8:23 pm

[quote="CaptainHook"]De EN-EL15 is duur... :(
En weinig alternatieven tot nu toe... Bij KE krijg je wel een beetje NCN korting.

Hallo,

wat voor korting krijg zie je dan bij KE.

Ik heb net een inlogcode gekregen maar de prijs van de accu voor de D7000 staat op 64,95 en dat stond ie voor de inlogcode ook. of zie ik iets over het hoofd.

er staan wel alternatieve accu's op maar daar is de levertijd onbekend van dus schiet je daar niks mee op.

Bedankt vast voor een reactie
Met vr gr,

Han

motorhan
Forumlid
Forumlid

Bericht door motorhan » do aug 30 2012 8:56 pm

Vergeet bovenstaande vraag. inmiddels accu besteld. de korting zie je als je op bestellen klikt.

Het blijft een hoop geld maar ze zijn toch behoorlijk goedkoper dan de meeste andere aanbieders. (wat ik heb gevonden)

Op MP staan ook wel alternatieven alleen ze kunnen niet leveren dus heb je er niks aan
Met vr gr,

Han

CaptainHook

Bericht door CaptainHook » vr aug 31 2012 8:13 am

motorhan schreef: ...
Op MP staan ook wel alternatieven alleen ze kunnen niet leveren dus heb je er niks aan
Via eBay is zo'n accu voor een redelijke prijs te bestellen, alleen dan zul je ff geduld moeten hebben met de levering.

ElRonno
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: *****

Bericht door ElRonno » zo sep 02 2012 8:09 pm

dendoor schreef:Onlangs in een Israëlische photostore een Manfrotto balhoofd 410 junior gear head gekocht. Nieuwprijs bij konijn was 264 euro, thuis geleverd na 5 dagen zonder verdere kosten voor 164€ all inclusieve.
Als je vergelijkt met Konijn lijkt alles goedkoop. :D Bij Kamera Express kost die maar 183 euro. Zonder risico op invoerkosten.

Plaats reactie

Terug naar “Overige discussies”