Maar ja, that's a Apple...
Ik heb laatst een twintigtal foto's ermee bewerkt. Die control-points zijn geweldig. Photoshop (bijna) overbodig wat mij betreft.

Zucht. Windows heeft er weer grote problemen mee. Op Nikonians zijn er meer Windows gebruikers die problemen hebben. Er worden allemaal suggesties gedaan hoe de problemen te beslechten. Voor sommigen werkt het. Voor mij tot nu toe niet. Baal ik enorm van, want ik kijk al maanden uit naar dit programma. Veel plezier ermee iedereen.onno schreef:Op mijn Mac werkt het prima. Geen installatieproblemen of framework gedoe whatsoever. Gewoon 'next-next-finish'.

Nikon geeft aan dat er problemen kunnen onstaan met oudere Nikon software. Probeer eerst de oude software te verwijderen en NX opnieuw installeren.marc621 schreef:Zucht. Windows heeft er weer grote problemen mee. Op Nikonians zijn er meer Windows gebruikers die problemen hebben. Er worden allemaal suggesties gedaan hoe de problemen te beslechten. Voor sommigen werkt het. Voor mij tot nu toe niet. Baal ik enorm van, want ik kijk al maanden uit naar dit programma. Veel plezier ermee iedereen.onno schreef:Op mijn Mac werkt het prima. Geen installatieproblemen of framework gedoe whatsoever. Gewoon 'next-next-finish'.
Marc