Wat vind jij de beste dSLR die Nikon gemaakt heeft?
Voor mij de D2x. De Power van een D1 en F5, maar dan met extra megapixels. Als ik 'm zie in een vitrine moet ik toch altijd even kwijlen

Waar ik zelf vaak tegen aan loop is dat mijn D70s te langzaam is. Hij heeft gewoon niet de snelheid die ik soms verwacht/nodig ben.hjanssen schreef:Maar wie kan nu een echt oordeel vellen?? De meesten zullen hooguit 2 camerabodies kennen en dan vraag je naar de beste....
Iedere D50 eigenaar zal best weten dat een D2Xs beter is, maar een echt oordeel????????????????????????
Ik heb erook eens één(D2X) vast gehad en ik moet zeggen: het is toch wat anders dan een D200.....................maar kwaliteit of wat anders?????
ah super, dankjewelonno schreef:De D200 staat er wel bij hoor...![]()
Heb even de forum configuratie aangepast, het maximum aantal poll opties was 10 waardoor deze wegviel, is nu 15.
Ik zie de ingebouwde flits niet als een beperking, maar als iets extra's. Als je SB600/800 ben je toch net zover als bij de duurdere, maar die hebben weer niet de mogelijkheid om via de pop-up flits de SB600/800 te onteken.aquarius schreef:Als je met de beperkingen van de ingebouwde flits