Nieuwe Nikon 10.2 megapixel DSLR in augustus

Discussies over ons favoriete merk
MvBoetzelaer
Clublid
Clublid
Contacteer:

Bericht door MvBoetzelaer » di jul 25 2006 9:23 am

Yep, tot het moment dat het niet meer zo goed werkt en het tijd wordt voor een (grote) stap voorwaarts. Daarom nu de overstap naar digitaal. 6 jaar geleden was er nog nauwelijks serieus digitaal en zeker niet betaalbaar. In nog geen 5 jaar (!) is dat totaal omgeslagen. Als je nu nog ergens diafilms of diadozen wilt kopen kijken ze je aan alsof je nog in het stenen tijdperk leeft. :lol:

Ik zit in de redactie van een hobbyblad voor spoorwegliefhebbers en daar merken we dat we vrijwel geen dia's of foto's meer binnen krijgen. Alles gaat digitaal, terwijl 5 jaar geleden echt alles op dia of print werd aangeleverd. Overigens opvallend veel Nikons D70/D70s/D100 gebruikers onder onze fotografen, naast een enkele Canon. Dat is nu ook allemaal zichtbaar.

Ik heb met mij F70 een jaar geleden een akkefietje gehad dat op een cruciaal moment het plastieken lipje van de achterwand afbrak, waardoor deze niet meer sloot en daarmee een halve dag fotograferen naar de maan was. Reden voor mij om nu voor een heel solide camera te kiezen en daar inderdaad weer jaren mee te gaan doen. Het kost ook tijd om helemaal vertrouwd te geraken met een camera. Alleen al daarom zou ik liever niet wisselen. De objectieven gaan uiteraard nog veel langer mee.

Nog steeds in blijde afwachting. Pakketje wordt vandaag of morgen afgeleverd.

Groeten,
Marnix
Een dag zonder Nikon is een dag niet geleefd.

MvBoetzelaer
Clublid
Clublid
Contacteer:

Bericht door MvBoetzelaer » di aug 08 2006 12:50 pm

Nog 19 uur and counting!!

:shock:
Een dag zonder Nikon is een dag niet geleefd.

Plaats reactie

Terug naar “Nikon”