Nikon D200

Nikon SB-800

Nikon MBD200

Tamron AF 18-200mm F/3.5-6.3 XR Di II LD Aspherical [IF] Macro

Tamron UV filter 62mm

Vanguard Tracker 3

Tamrac Expedition 5

Nikon EN-El3e Li-ion Batterij

ik viel alleen wel bijna flauw toen ik het eindbedrag zag
eerst volgende objectief wordt een 50mm 1.8Joost Wouters schreef:Ik vind dat je een hele mooie set hebt gekocht, alleen 1 ding;
en daar kunnen mensen het mee eens zijn of niet, ik vind het gewoon. Ik vind die lens niet thuis horen in je set!!!
Het lijkt wel of je daar op bespaart hebt terwijl dat 1 van de meest essentiële onderdelen is...
Wel heel veel plezier met je set en laat wat foto's zien hè!
Ciao,
Joost
Kijk even op Marktplaats of tweedehands fotoapparatuur sites. En anders de plaatselijke fotowinkel. Die lens is niet heel duur meer. Alleen robuuster dan de 1.8KAMIKAZE-FREAK schreef:weet je een verkoop adres in friesland? en een richtprijs?Joost Wouters schreef:Is een mooie lens ja! Alleen heb je een robuuste camera (D200) Dus zou ik voor de 1.4 gaan.. Is niet heel veel duurder!
zou het niet in friesland kopen maar gewoon bestellen bij konijnenberg Den Ham (OV) kost daar voor de 50mm 1.8 115 euro 50mm 1.4 295 euro vandaag besteld morgen in huis .KAMIKAZE-FREAK schreef:weet je een verkoop adres in friesland? en een richtprijs?Joost Wouters schreef:Is een mooie lens ja! Alleen heb je een robuuste camera (D200) Dus zou ik voor de 1.4 gaan.. Is niet heel veel duurder!
harry bul schreef:zou het niet in friesland kopen maar gewoon bestellen bij konijnenberg Den Ham (OV) kost daar voor de 50mm 1.8 115 euro 50mm 1.4 295 euro vandaag besteld morgen in huis .KAMIKAZE-FREAK schreef:weet je een verkoop adres in friesland? en een richtprijs?Joost Wouters schreef:Is een mooie lens ja! Alleen heb je een robuuste camera (D200) Dus zou ik voor de 1.4 gaan.. Is niet heel veel duurder!
het gebruik van een 'circular polarizer' heeft niets te maken met het al dan niet 'digitale' karakter van je camera, maar alles met het feit dat de lens een AF lens is.Equis25 schreef:Kamikaze,
Een Circular polarizer filter zou een goed aanschaf zijn. Voor digitaal kun je alleen circular polarizers gebruiken. De 18-70mm gebruikt een 77mm en vele andere lensen gebruiken dit formaat filter.