Heeft iemand hier ervaring mee en kan mij hiermee helpen. Tips om het te omzeilen?
Vast bedankt!
Sylvia
Geen dank, graag gedaan.sylringeling schreef:Casanova, ik ben je eeuwig dankbaar, het is gelukt! Zo fijn want heb voorlopig echt geen geld om de NX aan te schaffen.
Overigens gaf de officiële Nikon-support zelf aan dat hij niet compatibel was met win8 dus ik had de hoop al opgegeven... Mijn dag is weer goed, dank je wel!
Na installatie pc eerst wel een herstart gegeven?sylringeling schreef:ai, iets te vroeg gejuicht... Het lijkt allemaal te werken maar als je op wil slaan dan knalt ie er alsnog uit en wordt het programma afgesloten. Hij slaat dan overigens toch de bewerkte foto op. Maar het wordt wel heel omslachtig als je na iedere foto het programma opnieuw op moet starten...
Nog een idee?
Top, maar wel weirdsylringeling schreef:probleem is opgelost! In zoverre dat Capture hetzelfde probleem heeft als mijn oude Photoshop..., ze functioneren niet goed als er teveel ruimte is op de harde schijf. Een soort pleinvrees dus!
Als ik een kleine partitie maak op de harde schijf en daarop werk zodat Capture denkt dat er weinig ruimte is, dan werkt alles.
Nogmaals dank voor al jullie tips want zonder dat had ik het programma niet eens kunnen installeren.
Dit is heel raar.sylringeling schreef:probleem is opgelost! In zoverre dat Capture hetzelfde probleem heeft als mijn oude Photoshop..., ze functioneren niet goed als er teveel ruimte is op de harde schijf. Een soort pleinvrees dus!
Als ik een kleine partitie maak op de harde schijf en daarop werk zodat Capture denkt dat er weinig ruimte is, dan werkt alles.
Nogmaals dank voor al jullie tips want zonder dat had ik het programma niet eens kunnen installeren.