Kijk eens naar deze pagina:
https://www.iamheretohelp.nl/leerzaam/nx2.php
Onderaan zie je de mogelijkheden voor registratie, dat is dezelfde registratie pagina die je normaal ook via de Service kunt benaderen. De link is verdwenen, werkt niet meer. De rechter link naar NPS Community werkt wel, en zowaar met hetzelfde email adres en hetzelfde wachtwoord, kom ik er zo in!
Het laatste bericht aldaar:
Nog maar eens een poging: sinds de restyling van de site van NIKON is het NPS gedeelte niet meer bereikbaar. Ik kan geen nieuwe apparatuur registreren bij mijn andere apparatuur. de NPS-link op de website voor professionals is dood. Wanneer wordt e.e.a. hersteld?
comment
11 uren geleden
Dus nog niks nieuw wachtwoord. Mijn gewone mail adres en wachtwoord werken voor de NPS nog steeds.
Op deze pagina
https://www.nikonimgsupport.com/eu/BV_h ... NL&lang=nl
staat:
"Help, ik kan niet inloggen." We hebben zojuist ons systeem bijgewerkt en uw account is vergrendeld om het veilig te houden. Als u toegang tot uw Nikon-account wilt, moet u een nieuw wachtwoord instellen. Klik hier voor meer informatie.
Klik ik op HIER voor meer informatie dan lees ik:
Op 28 november 2016 hebben we ons ondersteuningssysteem bijgewerkt om u een verbeterde ervaring met de klantenondersteuning te kunnen bieden. U zult enkele wijzigingen merken zoals de nieuwe uitstraling van onze ondersteuningspagina's plus andere verbeteringen. We hebben tijdens deze wijziging alle klantenaccounts die vóór de upgrade zijn gemaakt, vergrendeld om uw gegevens veilig te houden. Als uw account vóór 28 november 2016 is gemaakt, moet u uw wachtwoord opnieuw instellen om toegang tot uw account te krijgen.
Dan zal een nieuwe registratie vast wel helpen, maar dat zit ik weer (net als voor 2015) met twee verschillende registraties voor Nikon.