De twee citaten zijn alle reacties in dat topic. Ik lees geen concrete feedback, incl onderbouwing. Alleen dat ze niet tegemoetkomen aan jouw verwachting. Dat kan, maar het is niet mijn doel aan andermans verwachting tegemoet te komen. De eerste foto had slechts ten doel een tekst te laten zien, die was leesbaar en daarom heb ik geen energie gestopt in technische verbeteringen. De tekst was relevant omdat er juist voor bosbranden werd gewaarschuwd, al sinds jaren gezien de algengroei op het bord.MarcoEos70D schreef: wo sep 23 2026 12:18 amIk ben dan toch benieuwd waarom “het voor je ophoudt”. Ik heb je in dat topic concrete feedback gegeven, incl onderbouwing. En volgens mij heb ik, gezien je daar geplaatste foto’s, niets miszegd. Of vond je die foto’s zelf wel heel goed dan?henkk schreef: di sep 22 2026 11:02 pm Als dit de enige reacties zijn op een paar snel geplaatste foto's met actualiteit, dan houdt het voor mij op.
Met de andere twee foto's wilde ik de impact laten zien op de (deels zeldzame) bomen. Ik vind nog steeds dat ze dat laten zien.
Ik heb er destijds niet meer op gereageerd omdat ook niemand anders verder reageerde op het draadje en ik heb ook geen verdere foto's meer geplaatst. Maar vooral omdat ik toen al eenzelfde discussie als nu gebeurt, verwachtte.
Eens.MarcoEos70D schreef: wo sep 23 2026 12:18 am En de opmerking van Pimmetje is volgens mij niet meer dan een wat ludieke manier om je te wijzen op de aanzienlijke sensorvlekken op je foto’s.