Ik heb een probleem (zolang je natuurlijk van een probleem kan spreken) die volgens mij steeds meer mensen ook krijgen. Ikzelf ben in het bezit van een prachtige set bestaande uit:
Een F5 met 28-70 2.8 een 80-200 2.8 een 20 mm 2.8 een 300 mm 4 en een SB26. Daarnaast een D70 met 18-70 en een SB600. Wat iks nu het probleem dan zullen jullie denken. Nu het probleem is dat ik mijn F5 bijna niet mer aanraak en helemaal in de ban ben van digitale fotografie. De F5 gebruik iik dan nog wel voor bruidsreportage`s maar met de tijd wil ik deze ook digitaal gaan maken. Heb de D70 een aantal keren meegenomen op een bruidsreportage en de foto`s af laten drukken en van het resultaat was ik goed tot zeer goed tevreden. Het voordeel is natuurlijk dat je veel meer foto`s maakt op zo`n reportage en de kosten zijn er alleen van de afdrukken die je ook daadwerkelijk wilt hebben.
Nu zit ik er over te denken om alles op te ruimen en een prof. digitaal te kopen met een goede standaardzoom en een 70-200 VR 2.8 en een SB800.
Ik zat zelf te denken aan een D2Hs of zonder s. Eigenlijk vind ik het jammer van mijn F5 en de 80-200 en de 28-70 waar ik nog steeds hartstikke blij mee ben en schitterende foto`s mee maak maar aan de andere kant heb ik natuurlijk ook geen boompje met geld in de tuin staan.
En het blijft natuurlijk eeuwig zonde dat de F5 maar in de tas blijft zitten.
Heeft iemand van jullie hetzelfde Luxe probleem??? Ben benieuwd ....en ook hoe dit opgelost is zonder enige vorm van spijt te hebben.

Bennie