Vandaar ook een nieuw draadje ..... Bedankt dat ik ook mag reageren op Silvia81 haar antwoord. Maar goed dan nu maar !Ik geloof dat de TS geholpen is. Laten we de discussie die nu gaande is in ieder geval hier in dit draadje niet voortzetten...
Hallo Silvia81,JaapV schreef:Tegenwoordig?silvia81 schreef: Natuurlijk ben ik eerst wezen googlen, ik wist niet dat het tegenwoordig 'onvolwassen' is om op een forum mensen naar hun mening en ervaringen te vragen met een bepaald objectief..
Maargoed
Op ieder forum waar ik in de laatste 25 jaar geweest ben werd er op z'n minst met gefronste wenkbrauwen maar gemiddeld met duidelijk uitgesproken irritatie gereageerd op iemand die, meteen na eerste binnenkomst en zonder zich eerst ruim "in te lezen", vragen begon te stellen waar in dat forum al LANG antwoorden op te vinden waren. En die fora hadden 15, 20 jaar geleden nog niet eens zoekfuncties. Daarbij vergeleken is de ontvangst die je hier kreeg uiterst mild!
"Maargoed"...
Mijn reactie was gekscherend op voorgaande reactie en naar nu blijkt ook latere reacties

Ik baal er een beetje van dat vele reageren met reacties als;
Maar ja, steeds jongere (al dan niet getalenteerde) generaties schijnen zich deze reacties aan te kunnen/mogen meten.... al dan niet geflankeerd dan wel gesteund door regionale en anderen.Ik zou voor de zoekfunctie gaan
Ik vind het heel normaal dat je naar antwoorden zoekt op dit soort fora. Vele "die-hards" op dit soort fora blijkbaar niet. Nu zo langzamerhand ook een nieuw soort; "new-hards" of "young-talented-hards" ook niet.
Maar terugkomend op je vraag;
Je kitlens is kapot. Koop een nieuwe ! Eén zelfde, of loop je tegen grenzen aan met de oude? Zo ja welke zijn dat dan? En zo ja welk budget heb je dan? Wat wil je bereiken met een nieuwe, etc.. Het is zo makkelijk nog niet, tenzij je het beste wil en al het geld van de wereld er voor uit wilt geven, dan hebben vele nog wel een toevoeging op deze post !
Zoek gerust 25 jaar terug om dan je reeds gedateerde antwoorden te vinden of neem aanstoot van de hedendaagse reacties en worstel door oude draadjes en heden daagse antwoorden ... Welkom op NCN !