Mooie omgeving Skippy!
En Marco: goede keuze zo!
Niet overdreven veel!There are restrictions imposed by the National Park Service on the numbers of vessels that can operate in a day to 2 cruise ships, 3 tour boats, 6 charter vessels, and 25 private vessels. According to National Park Service statistics for calendar year 2009, 444,653 people visited Glacier Bay, with 422,919 of those being cruise ship passengers.
Ik zag - en zie nog steeds - hetzelfde als Ben.bcvthul schreef:@ben: foto is in twenthe genomen, niet alles is daar horizontaal zoals in andere delen van Nederland...
Hoogte is ca. 75m, vanwege afbrokkelend ijs mogen schepen niet dichter dan 3,2km naderen.Richard schreef:Daar had de foto van de Johns Hopkins Glacier al gemogen.
Enig idee hoe hoog de wand is waar de gletsjer in zee brokkelt?
Ik heb toch een foto met een bootje (er stond research op, dus waarschijnlijk van de Park Rangers) gevondenbcvthul schreef:En dan nu mijn feedback op de andere foto's van de afgelopen dagen:
@skippy: wat ik mis is een referentie (persoon, andere boot) hoe groot/klein alles is. Foto komt mij in zijn geheel blauw over.