Mijn foto's gaan allemaal door lightroom heen. Daar verscherp ik meestal wat, trek wat aan de helderheid en levendigheid schuif en soms wat extra contrast. Wat vogelen met de witbalans omdat die bij mij in de camera altijd op auto staat. Wat me opvalt aan de Sigma is dat ik nagenoeg niet aan de verzadiging schuif hoef te trekken, soms een tikje naar rechts. De kleuren die eruit komen zijn zijn naar mijn smaak goed.
Betreft de opmerking over de iso; Door mijn enthousiasme was ik glad vergeten dat ik de iso kon bijdraaien voor betere sluitertijden. Kwam ik pas in mijn hotel achter toen het al te laat was. Er was op die locatie zoveel moois te fotograferen dat ik te snel ging werken. Dat is een puntje voor mezelf. Rustig blijven en alle instellingen goed doornemen. Ik zal proberen nog wat foto's uit de zelfde serie te plaatsen die niet bewerkt zijn en zo de camera uitkomen rollen.
Is er een mogelijkheid om simpel screenshots te plaatsen? Dan kan ik een screenshot maken van mijn LR instellingen met een voor en na foto.
Edit: Heb een printscreen gemaakt en deze geladen in een PDF converter. Save as JPG en ik kan ze hier posten
1.
2.
3.