Bedankt voor de antwoorden
Crop mode heb ik zelf nog nooit gebruikt
Het had me handig geleken om één flitser te hebben die je er even snel bij zou kunnen pakken zonder gedoe met extra zender. De Nikon WR-R10 lijkt me niet zo geweldig. De TTL flitsoplossingen met zender van 3rd parties werken veel efficiënter met bediening en aflezing op de zender, hebben een stuk meer dan 3 kanalen en een groter bereik.
Het kunnen maken van macro focus stacks zonder de spiegel en sluiter te gebruiken vind ik een groot voordeel. Met een schuin oog kijk ik wel eens naar een Nikon microscoop objectief maar de gedachte dat je dan al snel 200 foto's per stack nodig hebt en je dus met duizend gestackte foto's je sluiter verslijt hield me tegen. Ik weet ook van time-lapse fotografen dat ze vaak een goedkope camera kopen omdat de sluiter gewoon erg snel op is. Nu kun je je naar hartenlust uitleven zonder de mechanische onderdelen te belasten.
De verbeterde gevoeligheid van AF ben ik ook erg blij mee. Als ik in de (donkere) studio iemand van achteren belicht moet ik vaak een extra flitser met alleen het modeleerlicht aan op het gezicht zetten om te kunnen focussen.
Hopelijk kan ik wi-fi gebruiken met qDslrDashboard, het is erg handig om je camera te kunnen bedienen met je telefoon. Het werkt perfect bij de D7200 en de D750. Bij de huidige snapbridge camera's kan dat alleen via een onhandige work-around.