Ahh, ik weet precies hoe zij zich nu voelt en leef met haar mee. Maarja, dat is maar een schrale troost. Brengt bij mij weer een vervelende herinnering naar boven.
Ik heb ook verschillende sites afgestruind om te kijken of ik iets tegenkwam. Maar mijn spullen zijn in Italië gestolen en dat maakt het iets moeilijker.
Op aanwijzen van een forumlid heb ik op ebay.it rondgekeken. Hij dacht daar mijn 300mm gezien te hebben. Maar het was een andere uitvoering. Toen ik verder ging zoeken naar mijn camera's dacht ik één camera te hebben ontdekt. Precies dezelfde slijtage als die van mij. Helaas was de foto te klein om het serienummer te kunnen lezen, maar ik twijfel nog steeds. Ik heb gekeken naar de plaats waar die camera werd aangeboden en zag dat dat maar 100km vanaf Monza was. Hmm, zou kunnen.
Er staan nog meer artikelen aangeboden die ik ook kwijt ben maar daar hebben ze gewone internetfoto's bij geplaatst i.p.v. een foto van het werkelijke product.
Dan ben je het spoor een beetje kwijt.
Omdat het bij mij in Italië is gebeurt ga ik er niet veel tijd en moeite in steken. De communicatie met de Italiaanse politie loopt niet echt soepel. Ik versta nauwelijks Italiaans Engels.
Wanneer ik daadwerkelijk een foto(met serienummer) van mijn 300mm zie staan dan ga ik mogelijk wel actie ondernemen. Maar dat verwacht ik niet.
Ik ben bang dat wanneer haar spullen in NL worden aangeboden,daar ook geen foto van het werkelijke product bij zal staan noch een serienummer. Je zou het natuurlijk altijd via iemand anders kunnen laten peilen en bij 100% zekerheid actie ondernemen.
Tevens zal de prijs,naar mijn mening, niet extreem laag zijn. Het is een kwestie van kijken wat er aangeboden wordt en daar een gemiddelde prijs voor rekenen. Dan vallen haar gestolen spullen niet meer op in de grote hoop.
Sterkte en succes ermee.
Groeten Roel.