Als je lichamelijk niet in staat bent daar te kunnen komen, kun je best en alsnog vooraf een van de bestuursleden informeren over een punt dat jij wilt aandragen.
Dus denk aub niet in problemen maar in kansen!
No hard feelings.

Dat had ik zelf ook bedacht maar wie gaat mijn standpunt verdedigen wie behartigt dan mijn belangen in dit verhaal ?wiebeterpstra schreef:Echt niet nodig Ronald Jan om zo vurig te reageren.
Als je lichamelijk niet in staat bent daar te kunnen komen, kun je best en alsnog vooraf een van de bestuursleden informeren over een punt dat jij wilt aandragen.
Dus denk aub niet in problemen maar in kansen!
No hard feelings.
Mijn opmerking heeft helemaal niets met kortzichtigheid te maken. Ik geef alleen maar aan dat jij als clublid medebepalend kunt zijn om richting te geven aan het verenigingsbeleid. En zoals gezegd ik heb de laatste ALV's niets vernomen m.b.t. dit punt. Dat is geen kortzichtigheid maar gewoon een feit.Ronald Jan schreef:Wat een kortzichtigheid van deze opmerking
Heb je hiervan een concreet voorbeeld of is dit maar een aanname?Ronald Jan schreef:Als ik het dan opnieuw indien wordt er gezegd dat het al behandelt is en er niet meer op teruggekomen kan worden .
Ik denk dat dit is wat er wordt bedoeld...............Als je het over spuugzat hebt.., ben je niet de enige
En als ex vrijwilliger hoef je mij niets te zeggen over hoeveel tijd en inzet aan NCN wordt besteed.
Probleem is dat kritiek/vragen domweg ongefundeerd worden afgewimpeld. Als je de activiteiten niet bevallen dan kom je maar niet, ik ga toch lekker door.
Of je komt maar naar de ALV of je houdt je mond.
Schaf het forum dan maar af als die ruimte ons niet wordt gegeven.
Ik ga er dan vanuit dat je niet selectief zult zijn bij het vragen naar een standpunt van het bestuur. Niet alleen geen roofvogels, maar ook geen uitjes naar of foto’s in dierentuinen, van de Oostvaardersplassen enz.!Peter schreef:Ik ga ervoor zorgen dat dit onderwerp tzt op de agenda komt. Dan horen we wel wat het standpunt van het bestuur is aangaande shows met roofvogels en soortgelijke activiteiten
In dit draadje zijn tot op heden 23 unieke club/forum leden die een reactie plaatsen, 15 daarvan zijn clublid. Even afgezet tegen het aantal NCN leden is dat ca. 0,007%. Dit om het maar in het perspectief te plaatsen.Jan en Yuul schreef:Wellicht moet het bestuur nu, gezien de discussie die onder haar leden op dit gebied leeft, zelf het initiatief nemen het op de agenda van de ALV te plaatsen?
Helemaal mee eens en overigens ik ben ook tegen deze vogelshows, dus dat maakt de berekening weer even anders......Peter schreef:Jan
Je berekening even in de juiste context
In het algemeen bezoekt überhaupt maar een klein percentage van de clubleden ons forum