FRUIT
1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

Ben weer voorzien van genoeg Vit C voor een week.
MAKE-UP
1.

2.

3.

4.

5.

KNOPEN
1.

2.

Bedankt!ALE schreef:Lekker creabea bezig Marileen ! Leuk zo'n lichttent. Het fruit vind ik het mooiste, met name de kiwi (#3).
Groet,
ALE
Ik heb zelf een soort van binnentent gemaakt met stof en een zwarte onderzetter. De 'grote' tent is dus wit maar met behulp van extra klittenband aan het plafond kan ik er extra 'wanden' in hangen. Zo kan die van zwart naar wit. Daarna nog even op de PC t zwart zwarter maken en voila.19doerak59 schreef:als je de foto's met zo'n lichttent maakt, hoe kan de achtergrond dan zwart zijn? verder mooie foto's...
Vind je fruitserie het leukste en dan nummertje 5, leuke compo!MarileenK schreef:Bedankt!ALE schreef:Lekker creabea bezig Marileen ! Leuk zo'n lichttent. Het fruit vind ik het mooiste, met name de kiwi (#3).
Groet,
ALE
Ik heb zelf een soort van binnentent gemaakt met stof en een zwarte onderzetter. De 'grote' tent is dus wit maar met behulp van extra klittenband aan het plafond kan ik er extra 'wanden' in hangen. Zo kan die van zwart naar wit. Daarna nog even op de PC t zwart zwarter maken en voila.19doerak59 schreef:als je de foto's met zo'n lichttent maakt, hoe kan de achtergrond dan zwart zijn? verder mooie foto's...
Mocht t onduidelijk zijn wil ik wel even een foto maken van hoe dat doe.
Groetjes
Dutchy® schreef:
Vind het wel interessant hoe je je opzet is van je lichttent!
Misschien zou ik de verzadiging van de kleuren nog wat omhoog kunnen bijstellen. Op mijn beeldscherm zijn ze opzich wel flink gekleurd, maar het ziet er op elke PC weer anders uit.Light schreef:Ik mis de mooie felle kleuren die bij fruit horen, tenminste zoals je ze in een brochure ziet.
De kleuren ogen wat flets?