Het is een etalage van een (mode) winkel.gewoon peter schreef:Weer schitterend Matthieu! Wat zijn overigens die handen die naar beneden hangen in je laatste foto? Heel intrigerend, groet, peter
Hoeft geen boodschap in te zitten hoor....soulpic schreef:Eerlijk gezegd vind ik het allemaal niet zo spannend.
Het is allemaal vrij statisch - plat - recht toe recht aan gefotografeerd en er zit geen boodschap achter de beelden. Hoeft natuurlijk ook niet, maar een foto van een paar fietsen zegt mij niets, en had net zo goed in Amsterdam gemaakt kunnen zijn of elke andere willekeurige plaats. Het is niet typerend voor Berlijn. idem voor de automaat en foto 6.
Zelf ben ik ook in Berlijn geweest, en er is denk ik veeeeeel meer uit te halen dan wat wij hier nu zien.
Ja leuk !Jop schreef:Die laatste lijkt een beetje op Banksy. Moet je maar eens googlen, hij doet erg gave dingen, vaak met een goede boodschap..
soulpic schreef:@ Matthieu:
De laatste zin in je post, is die sarcastisch bedoeld?
Als dat zo is: zo zie ik de foto's die je hier nu plaatst. Als je niet gedient bent van iemand zijn mening moet je ze ook niet op een forum plaatsen maar voor jezelf houden. Aan je laatste zin bespeur ik een soort van: het interesseert me toch niet wat je er van vind, blijf maar lekker onzin uitkramen. Als dat niet zo is: excuses.
Nogmaals, ik denk dat er meer uit te halen was.
Ik snap je standpunt van zonder omhaal het schone van het vuile laten zien, maar dat kan op meerdere manieren. (in de zin van, als je met scherptediepte gaat spelen wil het niet per definitie zeggen dat je dan niet meer zonder omhaal het schone van het vuile niet meer laat zien)
Op die zelfde manier heb je ook gefotografeerd bij de Eastside Gallery, ik denk dat je veel beter kunt.
Als je zelf daar rondloopt heb je een veel beterALE schreef:Nog even en ik hoef zelf niet meer naar Berlijn. Ik voel me er nu al rondlopen al ik zo naar je serie(s) kijk.... Hup, snel de rest opzoeken![]()
Groet,
ALE