Bericht
door André » di jul 31 2012 10:31 pm
Helaas wat aan de late kant, maar door wat vervelende prive omstandigheden met mijn zieke moeder en wat ellende op mijn werk, zat ik de afgelopen 2 weken niet echt lekker in mijn vel en had ik er gewoon even helemaal geen zin in. Ik ben elke dag van de vierdaagse wel ergens aan de kant gaan staan, maar de nu getoonde foto's zijn van de laatste dag in Nijmegen zelf. Allemaal met de 24-120 4.0 gemaakt, en helaas moet ik weer constateren dat het echt vreselijk lastig is om met deze lens op de D800 loeischerpe foto's te maken. Ik ben echt een liefhebber van loeischerpe platen die van het scherm afknallen en met de D700 lukte dat meestal heel behoorlijk goed. Ik heb ook geen idee waar dit aan ligt, aan mij, aan het objectief, aan de D800, aan de combinatie, wie het weet mag het zeggen. Ik overweeg nu om in mijn vakantie in september maar eens een afspraak te maken met chipclean, deze jongens schijnen ook erg goed te zijn in het goed afstellen van combinatie's Uit de ruim 800 foto's zijn dit de enige 5 die ik acceptabel vind, maar zeker niet uitstekend. Graag jullie visie.
Foto 1
Foto 2
Foto 3
Foto 4
Foto 5
Overigens kan ik iedereen een bezoek aan de intocht aanbevelen en koop dan een kaartje op de tribune bij de finisch. Ik heb er van een uurtje of 10 tot 5 gezeten en het was echt 7 uur lang een groot feest, sfeer, gezelligheid en noem maar op. Dus ondanks dat ik niet echt tevreden ben over mijn foto's heb ik toch een geweldige dag gehad.
Fujifilm X-T1 systeemcamera, XF 18-55, XF 55-200, XF 35, XF 56, EF-42 Flitser, VG-XT1 Grip
Verlanglijstje : XF 10-24, XF 23, Donaties zijn nog steeds van harte welkom.