Heb er dit kunnen uitpersen
1.

2.

3.

4.

Waarin ben je dan niet tevreden met de Op-Tech ???Yizu schreef:Bij de meeste amateurwedstrijden zit ik onder een grote vissersparaplu, daar staat toch bijna nooit iemand achter je als het een beetje regent.
Dat gebruikt ik geen covers (alleen de zonnekap wrdt een beetje nat)
Is dat niet mogelijk dan heb ik ook nog de Kata rainsleeves (E-702 en 704), sinds kort heb ik ook de Nikon raincovers welke ik nog moet uittesten.
Over de Op-tech sleeves ben ik niet zo tevreden, met de Kata covers kom ik redelijk uit de voeten.
Erich, durf ook wat slechte foto's te plaatsen, daar kunnen anderen ook van leren om hun niveau omhoog te brengen.Erich Snijder schreef: Als er dan goede foto's bij zit dan plaats ik die ook hier in dit draadje..
Zo ongeveer Pieter, alleen die foto is dus gemaakt door de clubfograaf van de Ankaragucu. Vorig jaar had ik ook al, bij een paar wedstrijden van zijn cluppie, naast hem gezeten. Hij spreekt geen woord buiten de Turkse deur, maar we hadden de grootste lol.pietje-nukem schreef:Mag ik concluderen dat Wilci op de foto staat gemaakt met de Canon EOS-1D Mark II • Sluitertijd: 1/640s • Diafragma: f/3.5 • ISO: 500 • Brandpuntsafstand: 300 mm ( mm full-frame)?