MO november 2024, Plaatsen foto's "Spreekwoord in beeld".
Onderwerp:
MO november 2024, Plaatsen foto's "Spreekwoord in beeld".
Van de winnaar van de maandopdracht van september 2024, René van Glabbeek (forum: ReneG) kregen we deze keer het nieuw thema aangereikt. René mailde mij het thema 'Spreekwoord in beeld'. René is zelf al een aantal jaren regelmatig met dit thema bezig en hij is benieuwd hoe andere ncn'ers dit gaan benaderen.
Voor de maand november 2024 wordt het thema van de maandopdracht dan ook 'Spreekwoord in beeld'. Je mag je het thema weer ruim interpreteren. Naast een spreekwoord kan je ook een gezegd nemen om in beeld te brengen. De foto moet weer in de huidige maand, november 2024, gemaakt zijn!
Lees ook nog even het informatiedraadje bij de maandopdracht voordat je een foto plaatst en denk aan het zichtbaar maken van je exif-gegevens. Het liefst via een link onder je foto of door te klikken op de foto. Check alsjeblieft of dat goed is bij het plaatsen van je foto! Het kost soms veel tijd om de exif te vinden om te checken of de foto aan de voorwaarden voldoet! Foto's zonder exif-gegevens worden voor de poll online komt, verwijderd!
Je kunt jouw foto tot en met 30 november 2024 inzenden.
Succes en groet, Jos
Hier kan je nalezen hoe je foto's moet plaatsen en vind je wat achtergrondinformatie over de maandopdracht. Daar vind je ook de voorwaarden om mee te kunnen doen.
Klik hier op stemmen om naar de poll van de maandopdracht van de maand oktober 2024 te gaan met het thema 'Lovely Lanes'. Breng daar je stem uit op jouw favoriete foto van de maand oktober 2024.
Voor de maand november 2024 wordt het thema van de maandopdracht dan ook 'Spreekwoord in beeld'. Je mag je het thema weer ruim interpreteren. Naast een spreekwoord kan je ook een gezegd nemen om in beeld te brengen. De foto moet weer in de huidige maand, november 2024, gemaakt zijn!
Lees ook nog even het informatiedraadje bij de maandopdracht voordat je een foto plaatst en denk aan het zichtbaar maken van je exif-gegevens. Het liefst via een link onder je foto of door te klikken op de foto. Check alsjeblieft of dat goed is bij het plaatsen van je foto! Het kost soms veel tijd om de exif te vinden om te checken of de foto aan de voorwaarden voldoet! Foto's zonder exif-gegevens worden voor de poll online komt, verwijderd!
Je kunt jouw foto tot en met 30 november 2024 inzenden.
Succes en groet, Jos
Hier kan je nalezen hoe je foto's moet plaatsen en vind je wat achtergrondinformatie over de maandopdracht. Daar vind je ook de voorwaarden om mee te kunnen doen.
Klik hier op stemmen om naar de poll van de maandopdracht van de maand oktober 2024 te gaan met het thema 'Lovely Lanes'. Breng daar je stem uit op jouw favoriete foto van de maand oktober 2024.
Onderwerp:
Re: MO november 2024, Plaatsen foto's "Spreekwoord in beeld".
Haard by Erik Reijnders, on Flickr Wie het dichts bij het vuur staat,,,,, (foto gemaakt in Het Archeon tijdens de clubdag)
Nikon Coolpix a1000 Nikon D800, www.erikreijnders.nl
- ErikReijnders
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Onderwerp:
BETER EEN VOGEL IN DE HAND DAN TIEN IN DE LUCHT
Ara's Hoogstraat nov.2024 Rotterdam 3D by wim hoppenbrouwers, on Flickr
Ara's Hoogstraat nov.2024 Rotterdam 3D by wim hoppenbrouwers, on Flickr
Ik maak geen compo's, maar registreer slechts in 3D.
anaglyphen rood/cyan brilletje gebruiken voor de diepte!
https://flic.kr/g/BbRE2
anaglyphen rood/cyan brilletje gebruiken voor de diepte!
https://flic.kr/g/BbRE2
- wim hoppenbrouwers
- Ervaringsniveau: *
- Contacteer:
Onderwerp:
Dat kan Bruintje niet trekken.
Ton
Nikon Z6ii, Z 24-120/4 S, Meike 50mmf/1.7, SB700; en medewerker bladredactie
Onderwerp:
Op eieren lopen
Meer foto's zien? Klik hier, daar of op www.joswerkhoven.nl
Onderwerp:
Vriendelijke groet,
Sándor Góra
Sándor Góra
- SandorGora
- Ervaringsniveau: ***
Onderwerp:
Achter de wolken schijnt de zon @Theo van den Bosch on Flickr
-
- Foto's bewerken toestaan: Ja
Onderwerp:
In 60 jaar van Diana, Agfa Silette1, Nikon FTn, FT2, F301, FA, Olympus L-30, F80, D750, Z6 ll naar Z6III
Prachtig, die technische ontwikkelingen. Er zijn steeds meer mogelijkheden en iets nieuws te leren.
Prachtig, die technische ontwikkelingen. Er zijn steeds meer mogelijkheden en iets nieuws te leren.
-
OnlineNikkormaat
- Foto's bewerken toestaan: Ja
Onderwerp:
"De herfst leert ons dat loslaten net zo mooi is als groeien"
Onderwerp:
Welk spreekwoord of gezegde past het beste bij deze flitsende schaatslerares? 'Zo koud als ijs' of, 'het duurt bij haar even voordat het ijs gebroken is'? Geenszins (ik ken haar toevallig goed). Gaat ze over één nacht ijs? Dreigt ze door het ijs te zakken? Deze foto werd op de ijsbaan genomen, dus beide gezegden zijn niet van toepassing. Om die reden past ook 'als de kalveren op het ijs dansen' niet, die beesten komen niet door het tourniquet. Ze kwam op haar Viking klapschaatsen goed beslagen ten ijs. Die zou kunnen dus. Het best past nog dat ze zich hier op glad ijs waagt. Letterlijk dan. Hoe gladder, hoe beter.
@Jos: Kun je mijn eerdere inzending a.u.b. in de ijskast zetten?
DeSchaatsjuf by Ronald Mallant, on Flickr
@Jos: Kun je mijn eerdere inzending a.u.b. in de ijskast zetten?
DeSchaatsjuf by Ronald Mallant, on Flickr
Ik fotografeer, dus ik ben.
Onderwerp:
Voor alle ncn'ers die nog een spreekwoord in beeld willen brengen; dat kan je nog doen en dan de foto hier plaatsen tot en met 30 november. Nog drie dagen dus. Het is niet het makkelijkste thema, maar wel erg leuk om te doen.... dus aan de slag als je nog mee wilt doen deze maand.
Meer foto's zien? Klik hier, daar of op www.joswerkhoven.nl
Onderwerp:
Ik was al jaren van plan om een nieuwe serie spreekwoordfoto's te maken. Helaas kon ik daar door ziekte gisteren pas aan beginnen, dus deze foto was een 'haastklus'. Nu spullen verzamelen voor wat nieuwe spreekwoorden.
Ieder huisje heeft zijn kruisje
Ieder huisje heeft zijn kruisje
Spul waarmee je foto's maakt...