Het is volop zomer als ik deze nieuwe maandopdracht type. Zelf heb ik geen idee of dat bij het nieuwe maandopdracht past maar scheikunde was vroeger nou niet bepaald mijn favoriete vak

. Met dank aan René, die de maandopdracht van mei won met zijn foto bij het thema 'Techniek', mogen we ons voor de maandopdracht in
juli 2022 gaan bezighouden met het thema
"Chemie”. Volgens René een opdracht waarmee je alle kanten uit kunt;
"Dit onderwerp kan een zeer breed spectrum beslaan, want chemie is overal; als wetenschap, in de industrie, in ons dagelijks leven, maar ook tussen mensen onderling. Want wat zorgt voor de 'klik' die mensen bijvoorbeeld onderling of met dieren voelen? Activeer de chemische processen in je brein en laat je fantasie de vrije loop, dan komen er vast mooie afbeeldingen voorbij." En daar kan ik het helemaal mee eens zijn! Interpreteer het thema dus weer ruim.
Je kunt jouw foto tot en met 31 juli 2022 inzenden.
De foto moet in juli 2022 gemaakt zijn; zorg ervoor dat dat in de exif te zien is. Of plaats een link bij de foto zodat het eenvoudig te checken is.
Willen jullie erop letten dat de exif-gegevens van je foto makkelijk te vinden zijn?
Succes en groet, Jos
Hier kan je nalezen hoe je foto's moet plaatsen en vind je wat achtergrondinformatie over de maandopdracht.
Klik hier op
stemmen om naar de poll van de maandopdracht van de maand juni 2022 te gaan met het thema
"Hout(en)", en daar je stem uit te brengen op jouw favoriete foto van de maand juni 2022.