Want dan is alles verklaarbaar .

Ik kan me namelijk totaal niet voorstellen dan het succes van de smartphone primair te danken is aan de camera functie
Ik ook niet maar als je elk gebruik van een smartphone als camerafunctie aanmerkt maak je m.i. ook een meetfout. Niet iedereen gebruikt alles wat het ding kan altijd of überhaupt. Maar het is geen goed idee te blijven onderscheiden in de apparatuur, ik zou willen kijken naar het resultaat. Ongeacht waarmee het gemaak is. En als je dan een top 100, 100 of 1.000.000 hebt, eens kijken waarmee die foto's gemaakt zijn (voor de statistieken).Peter schreef:De website van Cipa bevat geen nepnieuws ?
Ik kan me namelijk totaal niet voorstellen dan het succes van de smartphone primair te danken is aan de camera functie
Helemaal mee eens Henk.henkk schreef:Ik ook niet maar als je elk gebruik van een smartphone als camerafunctie aanmerkt maak je m.i. ook een meetfout. Niet iedereen gebruikt alles wat het ding kan altijd of überhaupt. Maar het is geen goed idee te blijven onderscheiden in de apparatuur, ik zou willen kijken naar het resultaat. Ongeacht waarmee het gemaak is. En als je dan een top 100, 100 of 1.000.000 hebt, eens kijken waarmee die foto's gemaakt zijn (voor de statistieken).Peter schreef:De website van Cipa bevat geen nepnieuws ?
Groet, Henk
'
Als ik lees dat die bridgecameras tot 2000mm gaan dan kan je inderdaad je 600mm aan de willigen hangen.Peter schreef:Denk dat je met tele ook tekort komt, zoniet dan kan mijn 600mm in de verkoop. Hoor het graag dan