1
2
3
4
5
6
7
8
Ja en... Nee, het was echt wel nodig om er iets aan te gaan doen. De Toekomst zakte van ellende in elkaar als er niks ging gebeuren. Jammer dat ze dit niet al jaren eerder hebben gedaan. Ik ben wel erg benieuwd naar het eindresultaat, hier nog een foto toen het uit asbestbestaande dak er nog op zat.Frederix schreef:Jammer dat ze hem gaan restaureren, weer een Urbex locatie minder in ons land.
Het zal ongetwijfeld nodig zijn en het is maar goed ook dat dergelijke gebouwen een andere bestemming krijgen waardoor ze behouden blijven. Maar de "Urbex-sfeer"is dan gewoon weg. Vaak wordt het te mooi gemaakt. Ik ben óók wel nieuwsgierig wat ze er van maken. . . . .GTJ schreef:Ja en... Nee, het was echt wel nodig om er iets aan te gaan doen. De Toekomst zakte van ellende in elkaar als er niks ging gebeuren. Jammer dat ze dit niet al jaren eerder hebben gedaan. Ik ben wel erg benieuwd naar het eindresultaat, hier nog een foto toen het uit asbestbestaande dak er nog op zat.Frederix schreef:Jammer dat ze hem gaan restaureren, weer een Urbex locatie minder in ons land.
=== snip =============
O jawel hoor, kijk hier maar eens:GTJ schreef:Niemand die nog foto's heeft van oude verlaten gebouwen en fabrieken?????
Hier nog een plaatje van de oude groepenkast:
========= snip ========================
Dat is fraai. Ik heb dit op mijn lijstje staan. Heb al een paar keer geobserveerd. Ben al 2 keer het terrein op geweest (poortje stond open) zonder camera op weg naar mijn werk. En alleen gaan is niet verstandig. Zeker als dit de eerste keer zal zijn.remoss schreef:Gaaf hè dat oude spul. En ja, ik heb er ook een paar: oud spul