Ja, absoluut. Kijk bijvoorbeeld naar de eerste twee plaatjes: als jonge vader spreken die me enorm aan! De vierde trouwens ook, mijn zoontje kan net zo betrapt kijken
"Te weten wat men weet, en te weten wat men niet weet, dát is kennis!"-Confucius-
sinds kort een abonnement gekocht bij burger zoo, kwam er al een paar keer, maar blijf het een geweldig park vinden
vooral de eco systemen, bush en dessert kan ik uren rond lopen.
Groeten - Arend / flickr "Basically in Photography there are just two controls, one is where you stand and one is when you push the button" - David Hurn
Mooi!! Ik ga alleen in de zomer als de zon schijnt naar de dierentuin maar als ik zie hoe mooi het er is met vlak licht en gedempte kleuren ga ik ook eens buiten mijn reguliere dierentuinseizoen.
Bedankt ATOR en inderdaad ondanks de bewolking gisteren is het resultaat prima.
Groeten - Arend / flickr "Basically in Photography there are just two controls, one is where you stand and one is when you push the button" - David Hurn
Een erg mooi exemplaar. Zowel het onderwerp als de foto.
Hij stond gisteren nummer 1 in de dagkeuze van Flickr, zag ik!
Groet, Jaap
Avatar gescand van de cover van mijn eerste boek over fotografie: Ollie B. Bommel's fotoboek - 1952 Galaxy S9+, D800, Nikkor glas, diverse gadgets * flickr fotootjes
Bedankt Jaap en dat had jij veel eerder in de gaten dan ik