Zo nu het maanddraadje diepte gesloten is, wat meer van de maandopdracht.
Zoals al gezegd ben ik er speciaal met de keymission op uit gegaan voor de maandopdracht.
In de parkeergarage me natuurlijk niet beperkt tot een enkele foto. En dan kun je dezelfde foto ook nog eens op meerdere manieren presenteren.
O.a. heb ik mezelf wat ruimer gefotografeerd door op de grond te gaan liggen. De foto is genomen ongeveer 90 cm boven de vloer (de lengte van de selfie stick).
Rectilineair ziet dat er zo uit:

Als Little planet (Stereografisch).

Als Rabbithole (Stereografisch, zelfde projectie als voorgaande foto, maar dan naar boven i.p.v. beneden).
Een van de locaties die ik bezocht heb op de diepte (of grote hoogte) weer te geven was de molen :
Als ik op de rand van die molen sta vind ik het altijd eng hoog zo kijkend in de diepte.
De laatste foto is rectilinear, maar wel extreem groothoekig, dat maakt alles aan de randen zo uitgerekt.
Naast de bovenstaande locaties heb ik nog wat locaties bezocht en enkele locaties waar ik niet aan toe gekomen ben.
De uiteindelijke foto die ik voor de maandopdracht heb gekozen leek mij de meest geschikte, echter mezelf op de grond van de parkeergarage vind ik ook wel een leuke.
Vriendelijke groet,
Ben