Groet, Cees

bij alles wat ik tot nu toe heb verkocht hebben ze eerst geld overgemaakt en op 't moment dat 't op mijn rekening stond heb ik het toegestuurd, of ze kwamen er zelf om en dan was 't boter bij de visCorbr schreef:Ga maar nooit op dit soort overbiedingen in of zorg dat je het geld binnen hebt voordat je iets verstuurt. Ik hoorde van iemand van de politie, dat er overbiedingen gedaan worden en als het product ontvangen is er geen geld volgt en ze verder ook onvindbaar zijn.![]()
Een hoop mensen verdiepen zich absoluut niet in de actuele prijzen. Ik heb eens een keer 100 euro voor een telezoom geboden die bij Konijnenberg toen voor 140 euro nieuw te krijgen was. De verkoper was heel erg beledigd omdat hij kort ervoor 200 euro voor had betaald, dus wilde hij minstens 160 euro voor zijn lens hebben....Herrie schreef:Ik zie vandaag op marktplaats (bij Nikon cameras) een D50 aangeboden met 18-55 en 70-300 lenzen (de laatste is niet nader omschreven maar er is geen reden aan te nemen dat het hier niet de eenvoudigste G-versie betreft) voor 800 euro. Nu betaalde ik voor deze set een jaar geleden al 100 euro minder (Dixons actie) dus ik vond die prijs wel een beetje hoog. Maar goed, ik bemoei me er niet mee.
Geinteresseerd keek ik vandaag of iemand nu iets zou hebben geboden (zeg 500 euro om mee te beginnen). Wat schetst mijn verbazing: iemand biedt 825 euro! BOVEN de vraagprijs!
Nu wordt het een beetje gek! Of niet?
Herrie