Het Zwart / Wit draadje! [Verzamel]

gewoon peter

Re: Hét Zwart / Wit draadje! [Verzamel]

Bericht door gewoon peter » zo feb 20 2011 11:55 pm

weimaraner schreef:@JaapV,
Exif info klopt, was echt op 19 mm. Misschien dat het wat vertekent door de schaduwen die naar de hoeken toelopen (dat was tenminste wel het idee erachter). Verder twee grijsverloop (een 2- en een 3-stops) moeten stapelen om de lucht een beetje goed in beeld te krijgen. Bedankt voor de reacties!

@WillemR,
Hier is het ook al twee dagen grijs maar het zou morgen beter worden. Hopelijk daar ook dan - je kunt er genoeg mooie platen schieten. Veel plezier daar nog!
Ja Raoul, je hebt jezelf weer eens overtroffen, prachtig, Gelijk de kachel aangezet. groet, peter

Genster
Clublid
Clublid
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Bericht door Genster » ma feb 21 2011 8:55 pm

Afbeelding

Olijfje

Bericht door Olijfje » ma feb 21 2011 9:09 pm

Mooie bewerking. Ik hou van die tint.

Genster
Clublid
Clublid
Contacteer:

Bericht door Genster » ma feb 21 2011 9:32 pm

Olijfje schreef:Mooie bewerking. Ik hou van die tint.
Thanks!

gewoon peter

Bericht door gewoon peter » di feb 22 2011 12:06 am

Rene, het werkt al he? Schitterende foto, groet en heel veel succes peter. Nogmaals dit is het begin nog maar hoor.

Genster
Clublid
Clublid
Contacteer:

Bericht door Genster » di feb 22 2011 8:17 am

gewoon peter schreef:Rene, het werkt al he? Schitterende foto, groet en heel veel succes peter. Nogmaals dit is het begin nog maar hoor.
Bedankt Peter!
Gr.,
Genster

P.s.,
Die filmpjes zijn super en ik wil misschien ook het 'zwart-wit-boek' nog aanschaffen :)
Eén nadeel :wink: : Nu ik Capture NX2 steeds meer ga waarderen voel ik me wel wat meer 'gedwongen' een Coolpix P7000 al 2e camera te kopen i.p.v. een Sony NEX-5 of Fujifilm FinePix x100. Anders vind ik het wat zonde van mijn geïnvesteerde tijd...

gewoon peter

Bericht door gewoon peter » do feb 24 2011 4:59 am

Genster schreef:
gewoon peter schreef:Rene, het werkt al he? Schitterende foto, groet en heel veel succes peter. Nogmaals dit is het begin nog maar hoor.
Bedankt Peter!
Gr.,
Genster

P.s.,
Die filmpjes zijn super en ik wil misschien ook het 'zwart-wit-boek' nog aanschaffen :)
Eén nadeel :wink: : Nu ik Capture NX2 steeds meer ga waarderen voel ik me wel wat meer 'gedwongen' een Coolpix P7000 al 2e camera te kopen i.p.v. een Sony NEX-5 of Fujifilm FinePix x100. Anders vind ik het wat zonde van mijn geïnvesteerde tijd...
René, deze associatie begrijp ik niets van. Leg eens uit, groet, peter

Léon Obers
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: *****

Bericht door Léon Obers » do feb 24 2011 7:34 am

Zelfs ik snap die als "buitenstaander" van dat onderonsje. :D
Met het werken en investeren van tijd in Capture NX2 en de groeiende waardering voor dat pakket, kun je met het kiezen van een Coolpix P7000 als 2e camera ook die RAW bestanden in Capture NX2 verwerken. Dat gaat echter niet met de RAW bestanden die uit een Sony NEX-5 of Fujifilm FinePix x100 komen. Vandaar het "gedwongen" moeten kiezen voor een Coolpix P7000 als 2e camera.
Vriendelijke groet, Léon Obers

gewoon peter

Bericht door gewoon peter » do feb 24 2011 5:22 pm

Léon Obers schreef:Zelfs ik snap die als "buitenstaander" van dat onderonsje. :D
Met het werken en investeren van tijd in Capture NX2 en de groeiende waardering voor dat pakket, kun je met het kiezen van een Coolpix P7000 als 2e camera ook die RAW bestanden in Capture NX2 verwerken. Dat gaat echter niet met de RAW bestanden die uit een Sony NEX-5 of Fujifilm FinePix x100 komen. Vandaar het "gedwongen" moeten kiezen voor een Coolpix P7000 als 2e camera.
Léon, wat moesten we toch zonder jou?? :) groet en je hoort nog van me, peter

Genster
Clublid
Clublid
Contacteer:

Bericht door Genster » do feb 24 2011 7:07 pm

Léon Obers schreef:Zelfs ik snap die als "buitenstaander" van dat onderonsje. :D
Ik had het zelf niet beter uit kunnen leggen Léon :)

Deavit

Bericht door Deavit » zo mar 06 2011 11:14 pm

Afbeelding

Jur55

Bericht door Jur55 » di mar 08 2011 11:51 am

Loon Drenthe in zwart wit

Afbeelding

Jur55

Bericht door Jur55 » di mar 08 2011 12:05 pm

Henk, bedankt voor je reactie. Dan wordt hij zo;

Afbeelding

geerttt

Bericht door geerttt » di mar 08 2011 12:46 pm

Ziet er mooi uit, echt een mooie plaat voor zwart-wit! Opzich zou er best iets van de lucht af kunnen, maar nu met de horizon in het midden vind ik m ook erg mooi.

Jur55

Bericht door Jur55 » di mar 08 2011 1:10 pm

Variatie op een thema, "iets minder lucht"

Afbeelding

Plaats reactie

Terug naar “Zwart-wit”