Zat door mijn foto's te bladeren en kwam deze tegen. Geschoten op 1 april vorig jaar in Woudrichem; twee bewoners genietend van het eerste lentezonnetje.
Net, voor dat het begon te regenen , nog even naar buiten geweest met de Nikkor 60mm micro (AF-d) op D60. Ze zijn niet allemaal even scherp, maar ik vond ze wel mooi om te plaatsen.
Veel mooie en kleurige foto's hier
Myriad: mooi die eerste, kader maakt het helemaal af.
Pietje: de foto op de vorige pagina van de gele bloemen met de onscherpe huizen op de achtergrond: mooi !
Wat word ik hier toch helemaal vrolijk van, van al die lente hier. De ene mooie foto na de andere. Ik ga sparen voor een macro-objectief, want daar kun je toch wel prachtige dingen mee doen!
Nikon D700 / Nikon 1.4/50 / NikonAF-S Nikkor 24-70mm 2.8 G ED / Nikon AF-S Nikkor 70-200mm 2.8GII / Micro Nikkor 2.8/105G ED / Nikon Speedlight SB910
@ Frank B, je ziet ze genieten.
@ JacTrum, laat gauw wat zien.
Pieter.
Frankie, bedankt voor het compliment en je hebt gelijk hoor, het kader maakt de foto van Myriad echt af!
Deze heb ik vorig jaar gemaakt bij de tulpenvelden tussen Nijkerk en Zeewolde.
Binnenkort als het weer wat beter is ga ik er weer even heen om wat mooie foto's te maken. De laatste tijd heb ik ook veel te weinig tijd om op pad te gaan, helaas.
Nikon D90 18-105mm, 70-300mm, Sigma 105mm macro, Nikkor AF-S 50mm 1.8 en wat geluk