Wat is hier dan de uitzondering?yzf1kr schreef:Optredens vind ik over het algemeen vrij saai om te fotograferen, maar uitzonderingen heb je altijd natuurlijk:
Foto
Foto's tijdens concerten en optredens [verzamel]
- Galloper
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ***
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Re: Foto's tijdens concerten en optredens. [Verzamel]
-
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *
De artiesten bij dit soort optredens zijn gewoon veel interessantere onderwerpen.Galloper schreef:Wat is hier dan de uitzondering?yzf1kr schreef:Optredens vind ik over het algemeen vrij saai om te fotograferen, maar uitzonderingen heb je altijd natuurlijk:
Foto
Het uiterlijk is veel extravaganter, en er zit meestal veel meer dynamiek in hun optredens.
Neem daar bij ook nog eens het licht, of beter, het totale gebrek aan, dan is het tenminste nog een uitdaging om met één redelijke plaat thuis te komen. Dan zou ik inderdaad wel eens willen dat ik het geld voor een D3 had.
- Galloper
- Forumlid
Ja dat begrijp ik, bij dit soort optredens wordt het volledige podium en soms zelf de zaal gebruikt. Inderdaad spannender dan een stilstaand zangeresje die dood nerveus haar liedje staat te zingen. Maar ook van zo iemand kan je een mooie plaat maken.yzf1kr schreef:De artiesten bij dit soort optredens zijn gewoon veel interessantere onderwerpen.Galloper schreef:Wat is hier dan de uitzondering?yzf1kr schreef:Optredens vind ik over het algemeen vrij saai om te fotograferen, maar uitzonderingen heb je altijd natuurlijk:
Foto
Het uiterlijk is veel extravaganter, en er zit meestal veel meer dynamiek in hun optredens.
Helemaal met je eens, plus dat de D3 ook bierdicht isNeem daar bij ook nog eens het licht, of beter, het totale gebrek aan, dan is het tenminste nog een uitdaging om met één redelijke plaat thuis te komen. Dan zou ik inderdaad wel eens willen dat ik het geld voor een D3 had.

- Galloper
- Forumlid
Gave plaat, wie zijn het?yzf1kr schreef:Hier nog eentje dan:
Foto
- guitargeert
- Clublid
Inderdaad zijn er sommige saaie optredens, hier een paar plaatjes van de Ierse zanggroep 'Shephard's Pie'.
Een heel saai slecht verlicht zaaltje en een tiental zeer enthousiaste mannen die er echt een feestje van maakten.
1.

2.

3.

4.

5.

Een heel saai slecht verlicht zaaltje en een tiental zeer enthousiaste mannen die er echt een feestje van maakten.
1.

2.

3.

4.

5.

-
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *
Zeker kan je daar ook mooie platen van maken, maar meestal ben ik na een paar minuten wel uitgeschoten.Galloper schreef:Ja dat begrijp ik, bij dit soort optredens wordt het volledige podium en soms zelf de zaal gebruikt. Inderdaad spannender dan een stilstaand zangeresje die dood nerveus haar liedje staat te zingen. Maar ook van zo iemand kan je een mooie plaat maken.
Vaak duik ik dan het publiek in, of probeer via een omweg langs de bewaking "back stage" te komen, en daar wat plaatjes te schieten.
[/quote]Helemaal met je eens, plus dat de D3 ook bierdicht isIk heb de D7000 op m'n lijstje staan omdat die hogere iso's aan kan dan m'n D3100. De 1.8G's heb ik al nu nog de D7000.
Yup, dat wil bij sommige concerten nog wel eens in de rondte vliegen. Sowieso moet je vaak met beide ogen open fotograferen, afgelopen zondag nog net kunnen wegduiken voor een omvallende microfoon standaard.
Dit is Crashdïet, een zweeds punk bandje. Die zanger had voor zijn optreden al zo veel gedronken dat hij gestrek ging, toen de organisator hem verwelkomde met een vriendelijk schouderklopje.Galloper schreef:Gave plaat, wie zijn het?yzf1kr schreef:Hier nog eentje dan:
Foto

Eerste plaat is "Dikke Dennis" van Peter Pan Speedrock.
- Galloper
- Forumlid
Ja Dikke Dennis had ik wel herkend, de hannekam was me totaal onbekend.yzf1kr schreef: Eerste plaat is "Dikke Dennis" van Peter Pan Speedrock.
- Adriaan
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *****
Nieuwe uitdaging: dj's in een klein centrum met...interessant licht!

Groeten,
Aad

Groeten,
Aad
- Galloper
- Forumlid
Mooi Adriaan, hoort zeker in dit draadje thuis!!
- keenoncoolstuff
- Clublid
- Ervaringsniveau: ****
- Contacteer:
Enkele foto's die ik heb gemaakt tijdens Roermond Swingt! (1 avond blues, 1 avond jazz)
[1] Generation Guy

[2] Mz.Dee

[3] Euro Cinema

[4] Renee van Ginkel

[5] State of Monc!

[1] Generation Guy
[2] Mz.Dee
[3] Euro Cinema
[4] Renee van Ginkel
[5] State of Monc!
All of life’s problems can be solved with two things: duct tape and WD40.
If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. If it doesn’t move and it should, you need WD40.
flickr
If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. If it doesn’t move and it should, you need WD40.
flickr
- Adriaan
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *****
Foto's tijdens concerten en optredens. [Verzamel]
Nummer 4 mijn favoriet! Gaaf in de scherpte en een mooie uitstraling! Top Rob.
- MarcoD750
- Ontwerp & Ontwikkeling
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
@ Rob, nr 4 ook voor mij, had nog wel een tikkie lichter gekund.
@Renate, mooi de lichtval, goed gepakt.
Optreden van Streetdancers

@Renate, mooi de lichtval, goed gepakt.
Optreden van Streetdancers

met vriendelijke groet, Marco
Z6 | Z 24-120 | AF-S Nikkor 14-24 | AF-S Nikkor 24-70 2.8 | AF-S 70-200 2.8 VRI | SB910 | Insta360 |
Z6 | Z 24-120 | AF-S Nikkor 14-24 | AF-S Nikkor 24-70 2.8 | AF-S 70-200 2.8 VRI | SB910 | Insta360 |