Die optie heb ik wel overwogen net zoals de Tamron maar ik blijf een fan van Nikon objectieven (ondanks dat ik nu een Tamron 17-50 heb).Thor schreef:Roy Kersbergen schreef:Ik zit zelf nu tot max. 1000 voor een VR te kijken en ik hoop nog iets minder. Ik ben wel in gesprek met een aantal mensen die er 1 te koop hebben maar dat is afwachten.
Tja, dat heb je met die 'waardevaste' Nikkors, blijven duur, Ook 2e hands. Kun je voor de ½ een Sigma scoren
Maar dit is maar een mening hoor!
Meer kan ik niet uitgeven dus het is of door sparen of alles in de gaten houden en hopen dat er wat voorbij komt.ReneG schreef:Die heb ik ook wel eens gezien, maar vaak (niet altijd) was er dan wel iets. Zoals de doos die ontbrak o.i.d. Het is natuurlijk maar een stuk karton, maar wel met waarde heb ik ondervonden (ik verkoop lenzen voor meer met papieren en doos dan zonder, scheelt al snel 10%). Maar ja als je je lens nooit meer wilt verkopen maakt dat niet uit, en je kunt geluk hebben.Roy Kersbergen schreef:Op Marktplaats komen ze wel voor 1000/1050 euro voorbij in goede staat en misschien doe ik dat ook wel maar vind het gat zo klein tussen de VR en VRII.