Panthera schreef:Weet iemand waar dat klepje te koop is. BL-3
GdP schreef:Voor dat laatste hebben we andere rubriek Marco!
'Gevraagd en aangeboden' heet dat.
Volgens mij heb jij het berichtje van GdP gemist.
BL-3!Panthera schreef:Nee hoor!
Ik vraag niet of iemand hier dat aan mij wil verkopen, vermoedelijk is het nog niet op de markt.
Tevens informeer ik zo kopers van de D300 (die natuurlijk dit draadje goed bekijken) waar ze zelf tegenaan kunnen lopen en zo helpen we elkaar.
Bij vraag en aanbod zal een nieuwe eigenaar van deze camera zich even niet vervoegen lijkt mij.
GdP schreef:BL-3!Panthera schreef:Nee hoor!
Ik vraag niet of iemand hier dat aan mij wil verkopen, vermoedelijk is het nog niet op de markt.
Tevens informeer ik zo kopers van de D300 (die natuurlijk dit draadje goed bekijken) waar ze zelf tegenaan kunnen lopen en zo helpen we elkaar.
Bij vraag en aanbod zal een nieuwe eigenaar van deze camera zich even niet vervoegen lijkt mij.
http://www.kamera-express.nl/index.php? ... oduct=3201
Artikel in bestelling
Hallo Licaga,Ik heb mijn D80 vandaag ingeruild voor de D300, kreeg een mooie prijs voor de D80
Ha ha, 2 berichten en nu al een sub-clubje afsplitsen?Rolf Horsten schreef:Nou laat maar horen. Wie hoort er inmiddels nog meer in het D300-gilde?
Nikonijn schreef:Hallo Licaga,Ik heb mijn D80 vandaag ingeruild voor de D300, kreeg een mooie prijs voor de D80
Welke fotozaak is dat. Mogelijk kan ik mijn D200 met MB-D200 daar ook gunstig inruilen!
Nikonijn
Foto Romp in Utrecht. Zit aan het Willem van Noortplein 4/4a. Qua gilde? Sorry, ben al 24 uur niet toerekeningsvatbaar.Marten schreef:Ha ha, 2 berichten en nu al een sub-clubje afsplitsen?Rolf Horsten schreef:Nou laat maar horen. Wie hoort er inmiddels nog meer in het D300-gilde?
Welkom Rolf met je nieuwe speeltje, maar het is hier één grote familie. Van D40 tot D3, het maakt niet uit.
Wat is de naam van dat fotozaakje?