Nu er geen foto’s meer bij dit onderwerp geplaatst worden durf ik mijn laatste foto’s wel te laten zien. De kwaliteit valt tegen, omdat het een maar een klein deel is uit een grote foto.
Zoals ik al eerder heb aangegeven werkt mijn AF-S 80-200mm f/2.8 D niet op de Nikon D3. Het is jammer, maar het is niet anders.
Op de eerste foto is goed te zien hoe de timing van de valk plaats vindt. Hij benadert de loer aan de kant waar het aas zit. Bovendien heeft hij een richting gekozen die dusdanig is dat hij op het juiste moment bij de loer aankomt.
Op de volgende foto heeft hij het aas te pakken, en probeert zoals dat op de volgende foto is te zien het aas er af te trekken. Vervolgens laat hij zich met het aas en de loer naar beneden vallen.
Later zit hij op de grond z’n aas op te peuzelen, waarbij hij het aas afdekt met zijn vleugels om te voorkomen dat er zich mee-eters melden.
Je wordt er helemaal stil van als bekijkt met welke snelheid het geheel heeft plaats gevonden en dat z’n vogeltje tot dit instaat is.
Zoals ik al eerder heb aangegeven is de kwaliteit van de foto’s niet best, maar ik wilden ze jullie toch niet onthouden.
1
2
3
4
5
6