Wij gaan met zn 2een me naar Delft, kan ik mijn d80 goed uitproberen.

We lunchen ook mee. :mrgreen:
Groetjes Barry
Je PB blijft in 'Postvak Uit' staan totdat de geadresseerde hem gelezen heeft, voor jou is het dus een leesbevestiging als hij in 'Verzonden Items' staat.Tony D schreef:ik heb een PB verstuurd, maar hij blijft in Postvak Uit hangen en komt niet in Verzonden Items. Ik weet dus niet of hij aangekomen is.
HA Roelof,Roelof schreef:Je PB blijft in 'Postvak Uit' staan totdat de geadresseerde hem gelezen heeft, voor jou is het dus een leesbevestiging als hij in 'Verzonden Items' staat.Tony D schreef:ik heb een PB verstuurd, maar hij blijft in Postvak Uit hangen en komt niet in Verzonden Items. Ik weet dus niet of hij aangekomen is.
Kan. In de praktijk heb je een een groothoek- of standaardzoom meer in de stad. Neem die 18-55 dus ook mee!Jay schreef:Mooie gelegenheid om met mijn nieuwe 70 - 300 te spelen
Dan zou ik die verkopen, en een andere tas kopen. Die is echt te klein, want je wil er nog in ieder geval een SB-600 bij.Jay schreef:die gaat ook meede 55-200 blijft thuis. past niet meer in de tas.
Ik wil nog zoveel hebben haha. alleen m'n portemonnee zegt voorlopig even neePatrick schreef: Dan zou ik die verkopen, en een andere tas kopen. Die is echt te klein, want je wil er nog in ieder geval een SB-600 bij.![]()