1.

2.

3.

4.

TomT, de foto heeft wat creativiteit ondergaan...

5.

6.

7.

8.

9.

10.

Er is nog meer, maar dit zit achter ons www-knopje.
En er is nog één serie die gaat apart in een ander draadje..

Groetjes Eelco & Monique
Robin, leuk serie!! complimentenRobinikoN schreef:Mijn eerste drie foto's van de stadswandeling in Delft.
Gr.
Robin
geweldig altijd jouw bewerkingen, heel leuk die kever met die fietsaquarius schreef:Zo ben eindelijk uitgecorrigeerd. Kan eigenlijk niemand meer verassen want ik heb zoveels moois voorbij zien komen. Moet toch wat plaatsen.
Bij deze:
Groetjes,
Aquarius
chip54 schreef:Die laatste foto mag Maureen groot in de hal ophangen!
Je mag zeker erg trots op jezelf zijn! Lekker zo doorgaan!Maud schreef:hihihihihihihihi
Ik vind foto super super super, echt een mijlpaal voor mij. Een foto waar ik op lach met een goede bek met tanden
Heb origineel al opgevraagd...
tot vrijdag, gezellig
Complimenten alleen aan de D-90's. Ik alleen maar pijn hebben en onderdrukken met pillen, heel makkelijkreebruine ogen schreef:Je mag zeker erg trots op jezelf zijn! Lekker zo doorgaan!Maud schreef:hihihihihihihihi
Ik vind foto super super super, echt een mijlpaal voor mij. Een foto waar ik op lach met een goede bek met tanden
Heb origineel al opgevraagd...
tot vrijdag, gezellig
en Monique, mooie foto, ook aan jou dus een kompliment
groet, marielle
Maud schreef:
Complimenten alleen aan de D-90's. Ik alleen maar pijn hebben en onderdrukken met pillen, heel makkelijk
De kou hadden mijn hersencellen behoorlijk aangetast
Heeft lang geduurd maar uiteindelijk welchip54 schreef:Intussen weer een beetje opgewarmd?
hihihihihihi! proost op je nwe avatarmikemix schreef:Maud schreef:
Complimenten alleen aan de D-90's. Ik alleen maar pijn hebben en onderdrukken met pillen, heel makkelijk
De kou hadden mijn hersencellen behoorlijk aangetast![]()