ReneG schreef:mqaa schreef:CaptainHook schreef:Kan iemand dat bevestigen?
Besteld op 27-3 en mijn download link werkt nog.
Mij is verteld dat deze permanent blijft werken. Ik heb even een stukje uit de mail van Nik support ge-quote:
--------------------
Regarding your questions, you can still use this links to made installations in the future on other computers but the installation is limited for two computers simultaneous.
-------------------
Dat laatste impliceert dat dit ook op een of andere manier wordt gecontroleerd.
Dan over de key (of het gebrek daaraan):
-------------------
The good news is that due to the release of our updated Nik Collection, there is no more need for product keys and activation. All the updates will be done in an automatic way so you don't have to worry about updates or bugfixes.
-------------------
Dank Rene;
Dank voor 't contact met Nik
Dus de link blijft continu werken; ff gecontroleerd, tot nu toe klopt 't. Ik ga 't wel om de zoveel tijd een check doen
Geen bijgesloten key meer. Dat is nu duidelijk, aan de ene kant jammer, ik heb liever iets concreets. Wat als 't bedrijf bv (vergezocht, maar toch) over de kop gaat? Heb je mooi pech. Gelukkig maak ik regelmatige een image, maar toch.
Aan de andere kant, het gaat nu automatisch, maar wat controleren ze nu nog meer? Daar heb je geen controle op.
En een blind vertrouwen op de blauwe ogen van de amerikanen heb ik nou ook weer niet
mbt de downloadlink
Ik ging ff van een hele lang link uit als ik kijk naar de mail van cpt.hook
Als ik op de bekende download knop klik, ff v.d. mail uitga, dan zie ik in mijn webbrouwser (FF) deze ( mijn mail is eruitgehaald)
https://shop.niksoftware.com/index/down ... =win&email" onclick="window.open(this.href);return false; =xxxxxxxxxxxxxxxx .
En dan krijg ik gelijk 't venster met de op te slaan downloadbestand
Wat is dan de code? mijn email adres? lijkt mijn stug
2 zaken/ vragen van mij zijn dus beantwoord; mijn dank is groot aan u en de anderen
Nu nog voor elkaar krijgen dat ik zelf contact kan krijgen met Nik via 't contact formulier . Dat is mij nog niet gelukt,
maar ook daar heb ik vertrouwen in. 'Alles komt recht '
En nog de juiste url v.d. download link, ik ben bang, dat ik te moeilijk denk of 't gewoon niet snap
Edit en belangrijk.
Ik heb een paar keer geprobeerd of de downloadknop nog werkt, tot dat ik de melding kreeg:
U heeft 't max. aantal downloads opgehaald. !!!!!!
Dus niet zo stom doen als ik, de link ( lees de download knop in de mail of nota) werkt maar beperkt aantal keer...
Hopelijk kan ik toch contact krijgen met Nik en vragen of er een oplossing is.... voor dit probleem
mvg Saturnus
"....Ik zag net 2 fototoestellen, die een enorme klik samen hadden;...
..... bleken cameraatjes van elkaar te zijn "
Met vriendelijke groet
Saturnus