Echt nietCorné Goud schreef:(die hebben trouwens de alller eerste verkocht)
Gr Corné Goud

Stond op de Site tja wat zal ik zeggen...a90 schreef:Echt nietCorné Goud schreef:(die hebben trouwens de alller eerste verkocht)
Gr Corné Goud
Kijk, dat gaat de goede kant op.hans1956 schreef:http://www.studio73.be/content/studio73/site/6027
10% korting op de prijs van € 4.199 is toch € 420 is toch € 3.779!!
actie duurt tot 15 juni 2008.
Gr. Hans
Deze dus.mboots schreef:Studio73 kan niet leveren omdat ze geen Nikon Pro center zijn, ofzoiets.
Art en Craft in Gent wel. hij is daar 39 eur duurder. Ik heb hem gisteren opgehaald, mooie winkel, prima service.
En in nederland ingeschreven bedrijven kunnen gelijk zonder BTW kopen, scheelt nog eens 21%
Marco
Hij staat op hun website. Even mailen of bellen en je weet of hij geleverd wordt en wanneer. Ben zelf enkele maanden geleden in Turnhout geweest voor iets anders en de madam in de winkel vertelde dat ze alles kunnen leveren!mboots schreef:Studio73 kan niet leveren omdat ze geen Nikon Pro center zijn, ofzoiets.
Art en Craft in Gent wel. hij is daar 39 eur duurder. Ik heb hem gisteren opgehaald, mooie winkel, prima service.
En in nederland ingeschreven bedrijven kunnen gelijk zonder BTW kopen, scheelt nog eens 21%
Marco
Nee, die 39 duurder is niet correct van mboots.a90 schreef:Dus als ik het goed begrijp is het € 3.799,00 + € 39,00 = € 3.838,00 -/- 21% = € 3.171,90 als prijs voor een D3 ? Dat geeft te denken voor wie hem nog overweegt