1. volledig

2 100 % crop:

3 100 % crop:

4 volledig en is te zien wat de scherptediepte doet:

Nikon Nederland bedankt voor het lenen

Zeker als je het achteraf corrigeert naar goede belichtingReneG schreef:Dat zal wel voor een groot deel aan de ruis bijdragen.
Dat is automatisch gegaan, ik ben van alle kleur en lichtschuiven af gebleven.djunclesam schreef:Zeker als je het achteraf corrigeert naar goede belichtingReneG schreef:Dat zal wel voor een groot deel aan de ruis bijdragen.![]()
Binnen 5 min heb ik er 7 foto's mee gemaakt. Dat is hooguit een eerste indruk.De voorbeelden van rich vind ik ook niet echt overtuigende platen om mensen over te halen het objectief te kopen. Ik verwacht nog wel wat betere voorbeeldplaten de komende dagen want de 200-500mm heeft niet veel op de tafen bij de objectieven uitleen gestaan!
En dat terwijl ik voor Robin en Vincent naar de uitleen kwamHier wordt voor de zoveelste keer uitgelegd dat de 200-500mm al is uitgeleend![]()
Dan zou ik even de instelling van je belichtingscorrectie controleren. Tenzij je bracketing aan hebt staan verandert zelf normaal niet de belichtingscorrectie. Die lijkt volgens de EXIF voor al je foto's op -1.0 te staan.richhanz schreef:Dat is automatisch gegaan, ik ben van alle kleur en lichtschuiven af gebleven.