Nice! Blijft 1 van de mooiere juffers

Nice! Blijft 1 van de mooiere juffers
Ik was kortgeleden een weekje in Valkenburg en bij kasteel Schaloen en het nabij gelegen Gerendal ben ik er meerdere tegengekomen, misschien dat het niet al te ver omrijden is voor jeFrans Martens schreef:En de weidebeekjuffers ook schitterend. Waar heb je die gemaakt Arend? ...Ik zou er graag een keer een stukje voor omrijden...
Waar moet je vandaan komen Frans?? Vlakbij waar ik woon stroomt een beekje en daar krioelt het van de weidebeekjuffers... Ook de azuurjuffers en lantaarntjes zijn er goed vertegenwoordigd. Libellen zijn er helaas niet zo veel te zien...Frans Martens schreef:Hier in de buurt heb ik ze helaas nog nooit gezien. Ik zou er graag een keer een stukje voor omrijden...
Zie hier ook minder libellen dit jaar.Wally118 schreef:Waar moet je vandaan komen Frans?? Vlakbij waar ik woon stroomt een beekje en daar krioelt het van de weidebeekjuffers... Ook de azuurjuffers en lantaarntjes zijn er goed vertegenwoordigd. Libellen zijn er helaas niet zo veel te zien...Frans Martens schreef:Hier in de buurt heb ik ze helaas nog nooit gezien. Ik zou er graag een keer een stukje voor omrijden...