Sperwer met een prooi!
Het spijt me Frans dat ik zoveel opmerkingen los heb gemaakt met mijn reactieFrans Martens schreef:Graag kom ik nog even terug op de reacties op mijn buizerd met prooi. Ik zag er niet zoveel kwaads in, maar misschien zie ik dat verkeerd. De buizerds hadden in dit geval een makkelijke prooi, zoals de vogeltjes in de tuin ook wel eens wat gevoerd krijgen. Het zijn geen tamme vogels zoals je dat regelmatig op vogelshows ziet maar ze vliegen in de vrije natuur en komen niet op bestelling. Ik meen dat ik hier ook weleens foto's voorbij heb zien gemaakt vanuit een Poolse hut waar ook prooi wordt neergelegd en daar hoorde ik niemand over.
Een deel van de vergoeding die je betaalt gaat in veel gevallen weer terug naar de natuur. Enfin de intenties waren niet slecht en het was een belevenis om deze grote vogel van dichtbij te observeren.
ik sluit me daar geheel bij aan.palindroomreinier schreef:Frans, mogelijk ging ik en beetje kort door de bocht maar zeker niet op de persoon gericht. Zelf heb ik het ook één keer in zo,n hut gezeten en vond het maar niets.
mvg,
Reinier