Misschien vindt Adri ze wel allemaal goed!!Adri, maak een keuze wat jij de beste vind en gooi de rest weg! Ga voor de beste en laat ons niet al je "missers" zien.
En je mag toch maximaal 8 foto's plaatsen.

Misschien vindt Adri ze wel allemaal goed!!Adri, maak een keuze wat jij de beste vind en gooi de rest weg! Ga voor de beste en laat ons niet al je "missers" zien.
Het mag wel. De vraag is of je altijd dat recht gebruiken moet. Zeker verzameldraadjes zou je je wat dat betreft wellicht wat terughoudend moeten opstellen. Voor je het weet ontstaat er een discussie over dit soort zaken en sneeuwen de foto's onder... wat eigenlijk best toepasselijk is in dit draadje.addy schreef:Vulture schreef:Misschien vindt Adri ze wel allemaal goed!!Adri, maak een keuze wat jij de beste vind en gooi de rest weg! Ga voor de beste en laat ons niet al je "missers" zien.
En je mag toch maximaal 8 foto's plaatsen.![]()
Beste Addy,addy schreef:Vulture schreef:Misschien vindt Adri ze wel allemaal goed!!Adri, maak een keuze wat jij de beste vind en gooi de rest weg! Ga voor de beste en laat ons niet al je "missers" zien.
En je mag toch maximaal 8 foto's plaatsen.![]()
Goede suggestie, dat verdient een bloemetje.pietje-nukem schreef:Ik heb weer zeer mooie foto's gezien zeg.
Met als uitschieters nummer 3 en 4 van Rhertel
Het koepeltje van Benikon zou ik iets minder blauw/grauw maken.
Als Adri nu eens z'n kerstkaart zonder tekst hier plaatst, da's best een mooie foto hoor!
IDD, ik denk dat het ook ligt aan het contrast met de roodbruine herfstblaadjes,waardoor die kleuren wat blauwachtig worden-heb in CS4 fotofilter=warm-85 met 15% sterkte toegepast wat het geheel wat warmer maakt:pietje-nukem schreef:Ik heb weer zeer mooie foto's gezien zeg.
Met als uitschieters nummer 3 en 4 van Rhertel
Het koepeltje van Benikon zou ik iets minder blauw/grauw maken.
Als Adri nu eens z'n kerstkaart zonder tekst hier plaatst, da's best een mooie foto hoor!