iPAD topic

Deze sectie is bedoeld voor discussies en vragen over hardware en software die niet direct met fotograferen te maken heeft.
Patrick
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Re: iPAD topic

Bericht door Patrick » di mar 20 2012 7:03 pm

gongon schreef:Lafaard :D als je er eenmaal naar gekeken hebt dan ben je verkocht. Ik gebruik amper nog een computer. Er zijn weleens aankopen waar ik spijt van het gehad maar toch echt nooit van mijn iPad.
Een vrij negatieve manier om mijn sterke eigen wil te beschrijven... :lol:
Patrick | Instagram | Flickr | Nikon Z8 + Zf + D700 plus best veel glaswerk, een Fujifilm X-T3 met wat objectieven en een Leica Q3 point-and-shoot

arttext

Bericht door arttext » wo mar 21 2012 10:54 pm

Ik heb een merkloze camera connection kit, die werkt in ieder geval niet tussen mijn D200 en de ipad 2 via de usb kabel ( de kaartjes van de D200 zijn te groot voor de lezer). Mijn vraag is, of de originele kit van Apple wel werkt met een D200 via de usb kabel, anders geef ik € 30 voor niets uit.

arttext

Bericht door arttext » wo mar 21 2012 11:02 pm

En dan deze vraag, het nieuwe PhotoshopTouch begint er eindelijk een beetje op te lijken. Heeft iemand al ervaring of deze app raw via de camera connection kit importeert?

IAMsterdam
Forumlid
Forumlid

Bericht door IAMsterdam » wo mar 21 2012 11:22 pm

arttext schreef:Ik heb een merkloze camera connection kit, die werkt in ieder geval niet tussen mijn D200 en de ipad 2 via de usb kabel ( de kaartjes van de D200 zijn te groot voor de lezer). Mijn vraag is, of de originele kit van Apple wel werkt met een D200 via de usb kabel, anders geef ik € 30 voor niets uit.
Jep, dat werkt. Check http://www.youtube.com/watch?v=F0LbOWbii4s" onclick="window.open(this.href);return false;
Nikon D7000, D5000, Nikon AF-S 17-55mm F/2.8 G DX iF ED, Nikon AF-S 18-105mm F/3.5-5.6G VR ED DX, Nikon AF-S 70-300mm F/4.5-5.6G iF VR, Nikon AF-D 85mm F/1.8, Nikon AF-S 35mm F/1.8G DX, Sigma 150mm F2.8 EX APO DG HSM Macro, Nikon SB700, Nikon MD-B11
http://www.flickr.com/photos/co-axial/

arttext

Bericht door arttext » do mar 22 2012 9:24 am

IAMsterdam schreef:
arttext schreef:Ik heb een merkloze camera connection kit, die werkt in ieder geval niet tussen mijn D200 en de ipad 2 via de usb kabel ( de kaartjes van de D200 zijn te groot voor de lezer). Mijn vraag is, of de originele kit van Apple wel werkt met een D200 via de usb kabel, anders geef ik € 30 voor niets uit.
Jep, dat werkt. Check http://www.youtube.com/watch?v=F0LbOWbii4s" onclick="window.open(this.href);return false;
Bedankt, ik ga vrijdag toch even in de Apple Store in Amsterdam naar de nieuwe iPad kijken, hij is al besteld en dan neem ik gelijk een setje mee. En vandaag dan even naar Beverwijk voor het schoonmaken van een sensor.

arttext

Bericht door arttext » do mar 22 2012 2:35 pm

arttext schreef:En dan deze vraag, het nieuwe PhotoshopTouch begint er eindelijk een beetje op te lijken. Heeft iemand al ervaring of deze app raw via de camera connection kit importeert?
Nou ja, dan zelf proberen als ik mijn nieuwe camera connection kit heb. En anders proberen met de nieuwe iPad.

arttext

Bericht door arttext » za mar 24 2012 2:08 pm

arttext schreef:
arttext schreef:En dan deze vraag, het nieuwe PhotoshopTouch begint er eindelijk een beetje op te lijken. Heeft iemand al ervaring of deze app raw via de camera connection kit importeert?
Nou ja, dan zelf proberen als ik mijn nieuwe camera connection kit heb. En anders proberen met de nieuwe iPad.
Gisteren de connection kit gehaald (en weer volkomen overweldigd door de unieke service (niet opdringerig) in de Apple store Amsterdam. Volgens mij hebben ze daar voor iedere klant een medewerker lopen. Ook nog even de nieuwe iPad bekeken. Een pan gemaakt met de filmcamera en zeer onder de indruk. (Vier jaar geleden betaalde ik voor mijn Sony HDR-TG3E nog € 900.-) Nou maar even wachten tot de bestelde nieuwe binnenkomt. De oude (Wifi 64GB 6 mndn. oud) is al (voor een leuke prijs) verkocht!

Roelof
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: ***

Bericht door Roelof » za mar 24 2012 2:24 pm

arttext schreef:Volgens mij hebben ze daar voor iedere klant een medewerker lopen.
Geen wonder dat die rommel zo exorbitant duur is. :twisted:
Iedereen maakt fouten, zelfs ik.

arttext

Bericht door arttext » za mar 24 2012 2:42 pm

Roelof schreef:
arttext schreef:Volgens mij hebben ze daar voor iedere klant een medewerker lopen.
Tcha, de wereld is verdeeld in have's en have not's. En de laatste groep rest niets anders dan erop af te geven :lol:

André
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door André » za mar 24 2012 3:09 pm

Ik heb er gisteren ook 2 gehaald, (Mijn vrouw moest er natuurlijk ook weer eentje hebben :cry: :cry: :cry: ) en ben zeer onder de indruk van het scherm. Echt loei en loei scherp. Ik (en mijn vrouw natuurlijk ook) ben weer helemaal blij.
Fujifilm X-T1 systeemcamera, XF 18-55, XF 55-200, XF 35, XF 56, EF-42 Flitser, VG-XT1 Grip

Verlanglijstje : XF 10-24, XF 23, Donaties zijn nog steeds van harte welkom.

gongon
Clublid
Clublid

Bericht door gongon » za mar 24 2012 3:17 pm

André schreef:Ik heb er gisteren ook 2 gehaald, (Mijn vrouw moest er natuurlijk ook weer eentje hebben :cry: :cry: :cry: ) en ben zeer onder de indruk van het scherm. Echt loei en loei scherp. Ik (en mijn vrouw natuurlijk ook) ben weer helemaal blij.

Heb er gisteren ook een gehaald. Helemaal leuk.
Groetjes Gonnie.

Veel beloven weinig geven doet de gek in vreugde leven.

wblink
Forumlid
Forumlid

Bericht door wblink » za mar 24 2012 5:51 pm

Roelof schreef:
- Het IS geen rommel.
- Het IS duur
- Het IS een wonder.

:mryellow:
Willem.

gongon
Clublid
Clublid

Bericht door gongon » za mar 24 2012 7:03 pm

wblink schreef:
Roelof schreef:
- Het IS geen rommel.
- Het IS duur
- Het IS een wonder.

:mryellow:
Inderdaad.
Groetjes Gonnie.

Veel beloven weinig geven doet de gek in vreugde leven.

Onno
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: *****
Contacteer:

iPAD topic

Bericht door Onno » zo mar 25 2012 2:22 pm

Een tablet van €200 dat na een week teleurstellende gebruikerservaring in een bureaula verdwijnt is pas duur.

arttext

Bericht door arttext » zo mar 25 2012 3:26 pm

Onno schreef:Een tablet van €200 dat na een week teleurstellende gebruikerservaring in een bureaula verdwijnt is pas duur.
Dat had ik met het aanzienlijk duurdere 'Samsung Galaxy 10. en nog wat' tablet in September vorig jaar. Binnen acht dagen terug gebracht en een iPad2 aangeschaft. Los van alle ' normale' apps kan ik er thuis mijn plasma, av center incl. ipod en kabeldecoder mee bedienen. Haast alle electronica fabrikanten maken apps voor de ipad.

Plaats reactie

Terug naar “Computer hardware en software algemeen”